loading...
بررسی تخصصی پاوربانک جویروم
joyroom بازدید : 40 چهارشنبه 01 آبان 1398 نظرات (0)
 

Joyroom P1 Ultrathin Earhook REVIEW هدفون بلوتوث
هدست بلوتوث خلاقانه طراحی شده - فاقد وضوح است.

چند سال گذشته ، آیفون من همیشه در کنار آن هدست بلوتوث داشته است. من دوست دارم گزینه ارتباط هندزفری و هدست بلوتوث خوب بتواند آن را فراهم کند. من تقریباً به هر سبکی ممکن و اخیراً توجه کرده ام ، تقریباً به عنوان هدفون بلوتوث مورد علاقه من به Apple AirPods تبدیل شده ام. آنها یک گزینه عالی همه در یک برای سرگرمی و ارتباطات به طور یکسان هستند. اما با قیمت 160 دلار برای یک جفت ، آنها مقرون به صرفه ترین گزینه برای هدست بلوتوث کاربردی در آنجا نیستند. چند اولین هدفون بلوتوث من دستگاه های تک گوش بودند. بنابراین ، هنگامی که من شروع به نگاه کردن به هدفون های با بودجه مناسب کردم ، این همان چیزی است که من با آن شروع کردم یکی از ارزان ترین هدست بلوتوث که من پیدا کردم از طریق خرده فروشی آنلاین Banggood.com بود. آنها یک هدفون به سبک قلاب گوش از Joyroom با قیمت کمتر از 15 دلار ارائه می دهند که این کار را انجام می دهد.

Joyroom P1 Ultrathin Earhook REVIEW هدفون بلوتوث
جزئیات

این گوشی از پلاستیک ساخته شده است و بنابراین بسیار سبک است (7.98 گرم). براساس اطلاعاتی که من از طریق BangGood و Joyroom پیدا کردم ، این هدست برای کاهش دردهایی که افراد هنگام پوشیدن هدفون به سبک گوشواره برای مدت طولانی استفاده می کنند ، طراحی شده است. بلندگو هدفون در پایان استراحت خارج از مجرای گوش است تا بتوانید آنچه را که ارتباط برقرار می شود بشنوید ، اما صدمه ای وارد نمی کند. قرار است فناوری خنثی کننده نویز را ارائه دهد که نویز محیط زیست را کاهش می دهد (به طور کامل بلوکه نمی شود). P1 Earhook از اتصال بلوتوث 4.1 برای اتصال پایدار و انتقال سرعت بالا استفاده می کند. در سه رنگ مختلف - مشکی ، قرمز و نقره ای وجود دارد.

مشخصات

    بلوتوث 4.1
    حالت: HSP / HFP / A2DP / AVRCP
    فاصله: 10 متر
    ولتاژ شارژ / جریان: 5V / 1A
    زمان مکالمه: 5-6 ساعت
    زمان آماده به کار: 120 ساعت پوند
    زمان شارژ: 1-2 ساعت

Joyroom P1 Ultrathin Earhook REVIEW هدفون بلوتوث
تجربه ی کاربر

اولین موردی که من هنگام رسیدن هدفون متوجه شدم بسته بندی بسیار معمولی است که وارد آن شد. از عکس بالا می توانید ببینید که آن را درون یک جعبه مقوایی یک تخته بسیار ساده قرار داده است. به نظر من ، این واقعاً برای محافظت از دستگاه در هنگام حمل و نقل خیلی کار نکرد. خوشبختانه ، آسیب ندیده است ، اما نکته هنوز هم همین است. من از آنجایی که قبلاً آن را با وسایل مناسب بودجه دیدم ، از این نوع بسته بندی ها خیلی شگفت زده نشدم ، اما وقتی برای تحقیق در مورد دستگاه در وب سایت شرکت مادر آنها رفتم ، فهمیدم که آنها نوع دیگری از بسته بندی را برای محصولات ارائه می دهند. هدفون ، که من در زیر گنجانده ام. باید اعتراف کنم که دوست داشتم این نوع جعبه ها را به جای مقوای قهوه ای که به سادگی می گفت "هدفون" است ، ببینم.

Joyroom P1 Ultrathin Earhook REVIEW هدفون بلوتوث

تنظیم هدفون بسیار ساده است. یک دکمه چند منظوره تک (MFB) در قسمت پشت و یک درگاه Micro USB در پایین برای شارژ وجود دارد. هنگامی که MFB را برای مدت زمان 5 ثانیه فشار داده و نگه دارید ، دو علامت را می شنوید. اولین مورد این است که به شما اطلاع می دهد که دستگاه روشن است و دوم اطلاع رسانی جفت شدن. هنگامی که در حالت جفت شدن قرار گرفت ، دستگاه باید در فهرست بلوتوث شما ظاهر شود. در لیست من به عنوان "ET" ظاهر شد. آیفون 7 من فوراً به آن متصل شد. دستورالعمل هایی که با هدست درج شده است به برخی از نشانگرهای خوب اشاره کرد ، اما من یک قطعه از اطلاعات را پیدا کردم که حالت های کاملاً زبانی ندارد. فوراً فهمیدم که دو حالت مختلف زبان وجود دارد - چینی و انگلیسی. هنگامی که من شروع به استفاده از هدفون کردم ، پیام های صوتی به زبان چینی را در اختیار من قرار می داد. من به طور تصادفی فهمیدم که چگونه آن را تغییر دهم (MFB را فشار دهید یا نگه دارید به مدت 1-2 ثانیه بعد از اینکه آن را روشن کرد) و این نحوه کشف من دو حالت زبانی است. دستورالعمل ها در این باره چیزی توجه نمی کنند.
اولین آزمایشی که من اجرا کردم این بود که به سادگی به موسیقی استریم گوش دهم از طریق پاندورا. خوشحال شدم که متوجه شدم که این کار به خوبی انجام شده است. موسیقی به طور متوسط ​​اما کمی توخالی به نظر می رسید. من معتقدم که این ممکن است به این دلیل باشد که بلندگو در خارج از مجرای گوش است ، اما من نمی توانم در این باره مطمئن باشم. تنها موردی که در تجربه گوش دادن به موسیقی از دست رفته بود ، کنترل صدا / آهنگ بود. از آنجا که P1 Earhook تنها یک MFB دارد ، مجبور شدم برای کنترل موسیقی و میزان صدا ، دائماً به رابط تلفن برگردم و به جلو برویم. کیفیت صدا برای تماس های تلفنی بسیار بدتر بود. من یک تماس آزمایشی به سیستم ضبط اکو اسکایپ قرار دادم و فهمیدم که صدای آن بسیار ضعیف شده است. من فکر کردم که شاید این به دلیل اتصال اینترنت به اسکایپ باشد ، بنابراین من یک تماس تلفنی مشروع را با شخصی برقرار می کنم و آنها گفتند در حالی که می توانند مرا بشنوند که برخی از ترک ها وجود دارد و من مثل من در بلندگو صحبت کردم. او گفت ، "من بدتر شنیده ام ، اما شما می توانید صدا بهتری داشته باشید." من همچنین شنیدن تماس گیرنده کمی دشوار بود - و حجم من تا 100٪ روشن شده است.

 
۱۸۷۳/۵۰۰۰

فهمیدم که مدل P1 راحت است. از آنجا که بسیار سبک است و به دلیل اینکه در خارج از مجرای گوش قرار دارد ، من برای پوشیدن آن برای مدت طولانی مشکلی نداشتم. من همچنین دریافتم که خوب در جای خود باقی مانده است. در حالی که پوشیدم زیاد حرکت کردم و آن را از گوش من یا کانال گوش من دور نکرد ، بنابراین حتی اگر حرکت کنم صدا ثابت است.

یکی از آخرین آزمایشاتی که من با P1 Earhook انجام دادم ، آزمایش محدوده فرکانس و تعادل آن بود. بررسی تعادل چیزی است که من معمولاً فقط روی یک هدفون با دو هدفون اجرا می کنم. اما من تصمیم گرفتم این کار را با P1 انجام دهم تا ببینم شاید خروجی استریو خاموش باشد یا خیر. همانطور که معلوم است که هر دو کانال L & R از صدا دارای سیگنال ثابت از طریق P1 بودند و مشکلی با شنیدن صدای هر کانال هنگام پخش آن وجود نداشت. به نظر من تست فرکانس کمی بیشتر گفتن بود. من معمولاً می توانم بین بلندگوهای آیفون و بدون هدفون بین 30 تا 17000 هرتز بشنوم. با حجم 100٪ ، فقط می توانم 80 - 16000 هرتز را با استفاده از P1 بشنوم. این بدان معنی است که احتمالاً صداهای زیادی شنیده می شوند که هنگام استفاده از P1 آنها را نمی گیرم.
نتیجه

حتی اگر من نسبت به P1 Earhook کمی انتقاد کرده ام ، من از آنچه می تواند انجام دهد با توجه به اینکه قیمت آن کمتر از 15 دلار است ، تحت تأثیر قرار گرفته ام. با توجه به این موضوع ، احساس می کنم این یک سرمایه گذاری واقعا ارزشمند برای کسی است که به دنبال گزینه هدفون بلوتوثی با بودجه مناسب است. تا زمانی که انتظار ندارید همان کیفیتی را داشته باشید که از چیزی با قیمت بالاتر برخوردار شوید ، فکر می کنم از داشتن این موارد برای استفاده بدون دست و پا لذت ببرید. در صورت نیاز به چند کنترل بیشتر ، گزینه های مختلفی در خارج از محدوده 40-50 دلار وجود دارد که کیفیت صوتی بالایی (ورودی / خروجی) و کنترل بیشتری را ارائه می دهد. اگرچه این یک هدفون 15 دلاری است ، اما من هنوز دوست دارم کیفیت صوتی بهتری با تماس های تلفنی کمی بهتر ببینم زیرا این هدف اصلی آن است.

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 231
  • بازدید سال : 842
  • بازدید کلی : 3,835