loading...
بررسی تخصصی پاوربانک جویروم
joyroom بازدید : 39 پنجشنبه 16 آبان 1398 نظرات (0)

پاوربانک جیبی انکر  A1220 PowerCore ظرفیت 6700 میلی آمپر ساعت

در هر نقطه و با طرحی باورنکردنی پاوربانک جیبی انکر 2019 باریک که وزن آن تقریباً به اندازه یک بیس بال است ، از تمام توان گوشی خود استفاده کنید. با یک بار ایده آل ، کاملا مطابق با نیازهای منحصر به فرد دستگاه خود ، به آن برسید. فن آوری PowerIQ Anker به طور خودکار قدرت خروجی را کاهش می دهد و باعث کاهش زمان شارژ می شود. یک طراحی جذاب ، براق و مدرن تقریباً با هر کیسه دنده ، کیف دستی یا فضای کاری مطابقت دارد. قدرت شارژ خود را با فشار دادن چرخ چراغ نشانگر LED بررسی کنید. با یک فن آوری ضریب هوشی قدرت که شارژ مطلوب مورد نیاز دستگاه را تشخیص می دهد ، از آن استفاده کنید. از شارژ بیش از اندازه محافظت می کند که اسباب بازی شما را از همه خطرات محافظت می کند.

شرح :

 

باتری با ظرفیت بالا باعث می شود که در طول سفرها باید حمل شود. ساخت و ساز برتر باعث افزایش طول عمر می شود و از اضافه بار یا اتصال کوتاه جلوگیری می کند.

 

مشخصات

شماره مدل: A1220

تعداد درگاه های شارژ: 1

دستگاه های سازگار: تلفن های همراه

ظرفیت: 6001-7000mAh

رده: لوازم جانبی الکترونیک> لوازم جانبی موبایل> بانکهای برق

نام تجاری: مشخص نشده

مدل: مشخص نشده است

SKU: A1220

ابعاد (طول x عرض عرض): 10.00 x 10.00 x 10.00

وزن (KG): 0.50

گارانتی تولید کننده محلی

18 ماه

1 x Anker PowerCore II 6700mAh Power Bank1 x Micro USB Cable1 x Travel Pouch1 x راهنمای  پاوربانک جیبی انکر 2019 خوش آمدید 18 ماه ضمانت بدون نگرانی

نام تجاری: آنکر

مدل: آنکر

شرایط محصول: جدید

مدت زمان تحویل:

امروز سفارش دهید و به ما اطلاع دهید چه زمانی می خواهید محصول شما تحویل داده شود. ما می توانیم در 24 ساعته در هر نقطه از نایروبی تحویل دهیم.

بازگرداندن: در 48hrs سفارش پذیرفته شده است

ضمانت: 100٪ ضمانت برگشت پول

دسکریپسی

شارژر قابل حمل

ظرفیت: 6700mAh

شارژ هوشمند

باریک و تر و تمیز

کلنگکاپان

واحد اوتاما

گارانسی

ضمانت توزیع رسمی 1 ساله محلی

پنگیریمان

Dijual dan dikirim oleh Bhinneka

Penawaran dari Penjual lainnya

Jual ANKER PowerCore II 6700mAh A1220 [A1220H11] - سیاه. Lihat juga daftar harga شارژر قابل حمل / پاور بانک ، serta spesifikasi produk terbaru dari ANKER lainnya. شارژر قابل حمل بلانجا / پاور بانک آنلاین در Bhinneka، کیفیتitas terbaik، harga murah bersaing، bisa cicilan 0٪، gratis pengiriman. Asli bikin tenang

شارژر قابل حمل فوق العاده جمع و جور قابل حمل Anker PowerCore II 6700mAh با قدرت ضریب هوشی - A1220 - جزئیات سیاه

بهترین قیمت شارژر قابل حمل بسیار قابل حمل Anker PowerCore II 6700mAh Ultra Compact با توان IQ - A1220 - سیاه توسط Jumia در کنیا 3،699 KSh

روش های پرداخت موجود عبارتند از: نقدی در DeliveryCredit Card

هزینه تحویل 150-32000 KSh است ، با تحویل در 1-11 روز پیش بینی می شود

محصولات مشابه با شارژر قابل حمل بسیار قابل حمل Anker PowerCore II 6700mAh Ultra Compact with Power IQ - A1220 - مشکی در Jumia با قیمت های شروع از 4،990 KSh در Jumia به فروش می رسد

اولین حضور این محصول در تاریخ 02 آگوست 2018 بود

مشخصات فنی پاوربانک جیبی انکر 2019

SKU: AN627EL0EQV5ONAFAMZ

وزن (کیلوگرم): 0.4

مواد اصلی: پلی کربنات

گارانتی محصول: • 1 سال ضمانت محدود *

joyroom بازدید : 62 پنجشنبه 16 آبان 1398 نظرات (0)

 

پاوربانک خورشیدی 10000 میلی آمپر ساعت Innoo Tech

شارژ خروجی:

 

 

در کنار ظرفیت بالای پاور بانک ، 3 خروجی شارژ دارد. 3 خروجی شارژ که به شما امکان می دهد 3 دستگاه را همزمان شارژ کنید.

 

 

گزارش این آگهی

 

هر یک از درگاه های شارژ قادر به سرعت شارژ 5V / 3.0A ، حداکثر سرعت شارژ است.

 

با این حال ، با این حال ، قدرت خروجی قدرت کلی بانک قدرت 6 آمپر به طور همزمان است. این بدان معناست که اگر می خواهید 3 آیپد را به پاوربانک متصل کنید ، iPads ها به جای حداکثر سرعت شارژ آنها 2.4A ، 2.0A شارژ می شوند ، زیرا پاور بانک فقط قادر به تولید 6 آمپر است.

 

خروجی حداکثر حداکثر = شارژ سریع برای همه دستگاه ها

 

 

حتی ممکن است یک پیکربندی مانند 2 آیپد و یک تلفن هوشمند بتواند پاوربانک را از 6 آمپر خارج کند و در نتیجه ، ممکن است درگاه های شارژ هر یک از 2 آمپر شارژ شوند.

 

اگرچه برای شارژ سرعت بسیار کم است ، اما سرعت حداقل شارژ برای پاور بانک با تهیه حداقل هر درگاه 2 آمپر که هنوز می تواند خیلی سریع تلفن های هوشمند و تبلت ها را شارژ کند ، بسیار خوب است.

 

درنهایت ، اگر بخواهید بیش از یک iPad تنها با پاوربانک شارژ کنید ، این نوع چیزها واقعاً مهم هستند. اگر می خواهید همزمان 3 تلفن هوشمند را با پاوربانک شارژ کنید ، نباید سرعت شارژ پیش فرض مشکلی ایجاد کند.

 

شارژ مجدد ورودی:

 

 

یکی از بهترین ویژگی هایی که این پاور بانک دارای قابلیت شارژ مجدد آن است. PowerCore 26800 دارای دو درگاه ورودی Micro-USB است که هر یک قادر به شارژ کردن پاوربانک با سرعت شارژ 5V / 2.0A هستند.

 

قبلاً تعجب آور بود که پاوربانک دارای دو پورت ورودی است اما حتی بهتر است که دو پورت شارژر برای پاوربانک وجود داشته باشد. این بدان معنی است که پاوربانک قادر به شارژ سریعتر است و با توجه به ظرفیت بسیار بالای آن ، اجرای دو پورت شارژ نیز منطقی است.

 

شما می توانید ظرف 6 تا 7 ساعت از این پاوربانک شارژ کامل انتظار داشته باشید و فکر می کنیم زمان بسیار خوبی است ، زیرا اگر پاوربانک یک ورودی میکرو-USB واحد داشته باشد ، زمان شارژ آن دو برابر می شود.

 

شارژ را دو برابر کنید

 

 

به طور کلی ، پاوربانک PowerCore 26800 می تواند در 4 آمپر از توان ورودی شارژ شود و شما می توانید در حدود 6-7 ساعت شارژ کامل انتظار داشته باشید. توصیه می کنیم از شارژر دیواری با خروجی 2.0A یا بالاتر استفاده کنید.

 

اگرچه دیدن دو درگاه Micro-USB ورودی بسیار خوب است ، اما به نظر می رسد که بانکهای دارای ظرفیت بالا ، این نوع ویژگی را در آنها اجرا می کنند ، دقیقاً مانند بانک قدرت EasyAcc Monster.

 

این یک ویژگی شارژ خوش آمدید است ، که شاید در بانکهای قدرت کمتری نیز مورد استقبال بیشتری قرار گیرد زیرا آنها قادر به شارژ سریعتر و سریعتر مورد استفاده قرار می گیرند.

 

پاور بانک مشابه

joyroom بازدید : 41 چهارشنبه 15 آبان 1398 نظرات (0)

فروش استثنایی پاوربانک ژیپین PX101

در همان زمان شارژ یک گوگل پیکسل و پاوربانک ژیپین مدل 2019سامسونگ گلکسی S8. پورت تحویل برق هنوز Google Pixel را "سریع شارژ می کند" ، اما در حالی که دو دستگاه در حال شارژ هستند ، پورت QC سریع S8 را شارژ نمی کند.

اگر iPhone 8 ، iPhone X ، iPhone XS ، iPhone XS Max یا iPhone XR دارید ، پاوربانک ژیپین PX101 پس تبریک می گویم ، شما یک آیفون دارید که USB-C Power Delivery سازگار است. آیفون 11 پرو و ​​آیفون 11 جدید نیز با Power Delivery سازگار هستند. نکته بهتر این است که آیفون 11 پرو از شارژر سریع تحویل Power Delivery بهره می برد! سرانجام! متشکرم ، اپل. پاوربانک ژیپین PX101

 

روشی که از پورت Power Delivery برای شارژ سریع آیفون استفاده  پاوربانک ژیپین PX101 می کنید استفاده از کابل شارژ Lightning to USB-C است.

 

اگر می خواهید از درگاه Power Delivery نیز برای شارژ پاوربانک ژیپین PX101 لپ تاپ USB-C استفاده کنید ، تنها گزینه شارژ مک بوک USB-C می باشد. حتی در این صورت ، MacBook شما به آرامی شارژ می شود زیرا 18W قدرت شارژ PD برای شارژ لپ تاپ بسیار زیاد است.

 

نکته دیگری که باید بدانید این است که وقتی شما دو پورت را با هم استفاده پاوربانک ژیپین PX101 می کنید ، شارژ سریع فقط از طریق درگاه تحویل USB-C انجام می شود ، در حالی که درگاه Quick Charge به شارژ پاوربانک ژیپین PX101 منظم کاهش می یابد.

 

شارژ ورودی:

دو درگاه ورودی وجود دارد که می توانید پاوربانک ژیپین PX101 از آنها برای شارژ مجدد پاوربانک استفاده کنید. یکی پورت USB-C Power Delivery و دیگری پورت ورودی Micro-USB است. پاوربانک ژیپین PX101

 

اگر از یک شارژر دیواری Power Delivery برای شارژ مجدد پاوربانک ژیپین PX101 آن استفاده می کنید ، می توانید با استفاده از یک شارژر دیواری Power Delivery ، پاوربانک را با سرعت تحویل (18W) شارژ کنید. پاوربانک ژیپین PX101 یا می توانید با شارژر دیواری Quick Charge با درگاه ورودی Micro-USB از شارژ سریع آن با سرعت سریع استفاده کنید.

 

طرح

اندازه و وزن:

 

 

به احتمال زیاد اندازه پاوربانک اولین چیزی است که شما پاوربانک ژیپین PX101 می خواهید در مورد پاور بانک به محض خارج کردن آن از صندوق پستی دوست داشته باشید. به این پاوربانک ژیپین PX101 دلیل است که این شارژر دارای طول 5.6 اینچ ، عرض 2.7 اینچ و ضخامت 0.6 اینچ است. وزن شارژر 7.5 اونس است.

 

 

 

بنابراین این پاوربانک نسبت به بسیاری از تلفن های پاوربانک ژیپین PX101 هوشمند کوچک است ، و اگر بخواهید می توانید آن را در همان جیب گوشی هوشمند خود قرار دهید.

 

 

گزارش این آگهی

 

اجزای عملکردی:

 

 

استفاده از این پاور بانک ساده است. پاوربانک ژیپین PX101 همه درگاه ها در یک طرف قرار دارند و در آنجا می توان از منبع تغذیه USB-C ، درگاه Micro-USB و درگاه USB-A Quick Charge استفاده کرد. دکمه پاور خاموش است پاوربانک ژیپین PX101 و در کنار چهار نشانگر Blue Power قرار دارد.

 

ساختن

ساختار و مواد:

شارژر کامل از پلاستیک ساخته شده است ، پاوربانک ژیپین PX101 ساخت خوبی دارد که برای استفاده روزمره مناسب است. فقط مراقب باشید که آن را از ارتفاع زیاد رها نکنید زیرا ساخت پلاستیک آن نمی تواند در برابر ریزش سخت پاوربانک ژیپین مدل 2019 مقاومت کند.

 

فنی:

از طرف فنی ، حتی اگر دو دستگاه را به طور همزمان شارژ کنید ، شارژر نیز گرم نمی شود.

 

قابلیت اطمینان

 

پاوربانک از کابل Micro-USB و آداپتور Micro-USB به USB-C بهره می برد.

قابلیت اطمینان این شارژر در صورت داشتن تلفن پاوربانک ژیپین PX101 هوشمند USB-C یا آیفون ای که آیفون X ، آیفون 8 یا جدیدتر باشد بسیار عالی است. این به دو دلیل است ، یکی اینکه شما می توانید تلفن خود را سریع با این پاور بانک شارژ کنید و دیگری این است که شما می توانید دو بار تلفن خود را با تمام توان شارژ کنید. پاوربانک ژیپین PX101

 

 

گزارش این آگهی

 

همچنین این شارژر قابل حمل آسان همیشه در دسترس پاوربانک ژیپین PX101 است زیرا کوچکتر از اکثر تلفن ها است.

 

خلاصه:

قدرت:

 

ظرفیت کافی برای شارژ بیشتر تلفن ها به برق کامل پاوربانک ژیپین PX101 حدود دو برابر وجود دارد. استفاده از منبع تغذیه و شارژ سریع با سرعت شارژ 18W اطمینان حاصل می کند که شما قادر خواهید بود اکثر تلفن های موجود در بازار را شارژ کنید.

 

طرح:

 

شارژر یک عامل فرم کوچک دارد و استفاده از آن پاوربانک ژیپین PX101 به راحتی شروع به شارژ می کند.

 

ساختن:

 

کیفیت ساخت این پاوربانک بسیار خوب است حتی اگر پاوربانک ژیپین PX101 از پلاستیک ساخته شده باشد ، حتی اگر از هر دو درگاه شارژ نشود ، بیش از حد گرم نمی شود.

 

قابلیت اطمینان:

 

این شارژر قابل حمل RAVPower از دو فناوری شارژ سریع پاوربانک ژیپین PX101 استفاده می کند که در بین تلفن های هوشمند بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و این باعث می شود به طور کلی آن را به یک پاور بانک بسیار مطمئن برای تلفن های هوشمند تبدیل کنید.

 

 

گزارش این آگهی

 

مشخصات RAVPower 10،000mAh 18W Power

تحویل سریع پاوربانک:

ظرفیت توان

اولیه: 10،000mAh

 

ظرفیت خروجی: 5،500mAh

 

خروجی:

پورت تحویل برق USB-C: 5V / 3A | 9V / 2A | 12V / 1.5A (18W)

 

درگاه شارژ سریع USB-A: 5V / 3A | 9V / 2A | 12V / 1.5A (18W)

 

ورودی:

ورودی میکرو USB: 5V2A | 9V / 2A (18W)

 

ورودی USB-C: 5V3A | 9V / 2A (18W)

 

شاخص برق LED: 4 نشانگر قدرت LED آبی

اندازه: 5.6 2. 2.7 0. 0.7 اینچ

وزن: 7.5 اونس

نتیجه:

RAVPower یک بانک قدرت متعادل ایجاد کرده است پاوربانک ژیپین PX101 که برای شارژ تلفن های هوشمند پاوربانک ژیپین مدل 2019 که با Quick Charge یا Power Delivery سازگار هستند ، فوق العاده است. همچنین با استفاده از هر دو روش قابل شارژ مجدد است. بالاتر از این با ظرفیت 10،000 میلی آمپر ساعت و یک فاکتور فرم کوچکتر از اکثر تلفن ها ، و شما یک پاور بانک ساده اما قدرتمند دارید.

joyroom بازدید : 55 چهارشنبه 15 آبان 1398 نظرات (0)

تحویل سریع نیروی برق RAVPower 10،000mAh 18W 18W

تحویل سریع نیروی برق RAVPower 10،000mAh 18W 18W

8.7

POWER8.5 / 10

DESIGN10.0 / 10

BUILD7.5 / 10

طرفداران

ویژگی شارژ سریع و تحویل نیرو

از یک فرم شکل کوچک به اندازه کافی برخوردار است که می تواند در همان جیب گوشی هوشمند شما قرار بگیرد

CONS

شما نمی توانید به طور همزمان از قدرت کامل تحویل نیرو و شارژ سریع استفاده کنید

از آمازون خریداری کنید

 

 

شارژرهای قابل حمل یک شارژر الکترونیکی رایج است. درست در آنجا با شارژرهای دیواری وجود دارد ، به این معنی که همه احتمالاً یکی از آنها را دارند ، اما فقط به دلیل اینکه این دستگاه یک فناوری رایج است به معنای این نیست که شما فقط باید یک پاور بانک معمولی را از آنجا تهیه کنید. مهمتر از همیشه دانستن ویژگی های شارژر قابل حمل است تا بتوانید بهترین تجربه شارژ قابل حمل را بدست آورید.

 

 

گزارش این آگهی

 

دلیل اصلی این امر به این دلیل است که اکنون بسیاری از تلفن های هوشمند در حال شارژ سریع هستند. هر دو Power Delivery و Quick Charge در بسیاری از تلفن های هوشمند اندرویدی و حتی آیفون به شدت مورد استفاده قرار می گیرند.

 

در این بررسی ، ما به بانک قدرت تحویل توان 10،000 میلی آمپر ساعتی RAVPower نگاهی می اندازیم که دارای ویژگی سریع شارژ نیز می باشد. به نظر ما این پاور بانک ، همه چیز را دارد ، از نظر شارژ آن تا عامل شکل آن.

 

 

گزارش این آگهی

 

قدرت

ظرفیت توان:

 

 

ظرفیت توان این پاوربانک 10،000mAh است. با استفاده از یک منبع تغذیه و شارژ سریع ، این احتمال زیاد وجود دارد که می خواهید از یکی از روش های شارژ سریع آن استفاده کنید. با این کار ، سرعت تبدیل ظرفیت نیرو بدتر می شود زیرا شارژ سریعتر باعث ایجاد گرمای بیشتر می شود و این بدان معنی است که انرژی کمتری به دستگاه های شما می رود.

 

 

گزارش این آگهی

 

این یک تبادل معادل با فن آوری های شارژ سریع مانند Quick Charge و PD است ، زیرا دستگاه های شما سریعتر شارژ می شوند ، اما با این وجود قدرت کمتری نیز خواهید داشت.

 

3.7 10 10،000 = 37،000 / 5 = 7،400

 

بیشتر اوقات وقتی نوبت به پاور بانک ها می رسد ، از باتری 3.7 ولت استفاده می کنند و شما آن را با ظرفیت اولیه قدرت شارژر ضرب می کنید. سپس شما با Amperage که شارژر ارائه می دهد تقسیم می کنید. "ظرفیت خروجی استاندارد" به شما می دهد ، اما این بدون استفاده از شارژ QC و PD است.

 

اگر ما از تحویل نیرو یا شارژ سریع استفاده کنیم ، شما به راحتی حدود 2،000 میلی آمپر ساعت انرژی را از دست می دهید. این بدان معنی است که شما قادر خواهید بود از این پاوربانک RAVPower در حدود 5،500 میلی آمپر ساعت ظرفیت استفاده کنید.

 

این چندان هم بد نیست ، زیرا با این قدرت می توانید بیشتر گوشی های هوشمند مانند iPhone X ، iPhone 8 و Samsung Galaxy S9 را به تمام توان خود در حدود دو برابر شارژ کنید. یا اگر شارژ یکی از تلفن های مدرن تر که دارای باتری 4000 میلی آمپر ساعتی مانند سامسونگ گلکسی S10 + یا سامسونگ گلکسی نوت 10 است ، شاید شارژ تنها یک بار از این شارژر قابل حمل داشته باشید.

 

شما همچنین ممکن است از این پاوربانک برای شارژ دستگاه های بزرگتر مانند تبلت استفاده کنید زیرا دارای درگاه USB و پورت USB-C Power Delivery است. صحبت از پورت USB-C Power Delivery ، حتی می توانید یک لپ تاپ Power Delivery را با آن مانند مک بوک شارژ کنید. با این گفته ، این نوع دستگاه ها از باتری های بزرگتر استفاده کرده و از انرژی بیشتری استفاده می کنند.

 

بنابراین شارژ آن وسایل بزرگتر با قدرت کامل ممکن است بی فایده باشد زیرا در استفاده از این پاور بانک قدرت کافی وجود ندارد.

 

شارژ خروجی:

دو پورت خروجی برای استفاده در این پاوربانک RAVPower وجود دارد.

 

یکی از درگاه های Quick Charge 3.0 است که می تواند تلفن های هوشمند Android سازگار با Quick Charge را شارژ کند ، و این بدان معنی است که شما می توانید با درگاه USB-A قادر به شارژ سریع سامسونگ ، ال جی ، سونی و تلفن های بسیار بیشتری در بازار باشید. درگاه Quick Charge همچنین می تواند تلفنهای سازگار با غیر شارژ سریع را نیز شارژ کند.

 

همچنین درگاه تحویل برق USB-C نیز وجود دارد. پورت Delivery Power در این شارژر سرعت شارژ 18 وات دارد ، بنابراین این میزان قدرت برای شارژ سریع تلفن های هوشمند است. از درگاه Power Delivery نیز می توان برای شارژ بیشتر تلفن های هوشمند USB-C استفاده کرد ، اما نکته بهتر درگاه USB-C این است که می توانید از آن برای شارژ سریع آیفون ها نیز استفاده کنید.

joyroom بازدید : 29 چهارشنبه 15 آبان 1398 نظرات (0)

بررسی پاوربانک ای دیتا مدل P16750 ظرفیت 16750 میلی‌آمپرساعت

شارژ خروجی:
همانطور که در بخش "ظرفیت توان" ذکر کردیم ، این شارژر قابل حمل فقط از یک درگاه واحد استفاده می کند و به این دلیل که شما به ظرفیت انرژی بیشتری نیاز دارید و سرعت شارژ از درگاه منفرد نیز واقعاً به آن نیاز دارد.
پاوربانک adata مدل p16750
درگاه شارژ USB از ویژگی های Quick Charge 3.0 برخوردار است و بنابراین می توانید تلفن های هوشمند سازگار Quick Charge 3.0 و 2.0 را با حداکثر سرعت شارژ خود شارژ کنید. پاوربانک adata با ظرفیت 16750درگاه Quick Charge دارای سرعت خروجی شارژ 5 ~ 6V / 3A ، 6 ~ 9V / 2A ، 9 ~ 12V / 1.5A است.
با این حال ، اگر شما یک دستگاه شارژ سریع غیر سازگار را با این شارژر قابل حمل شارژ می کنید ، می توانید سرعت شارژ 5V / 2.0A را بدست آورید. این ممکن است بهترین سرعت شارژ استاندارد به اندازه 5V / 2.4A نباشد ، پاوربانک adata مدل p16750
 اما 2 آمپر شارژ بسیار بهتر از یک آمپر واحد است.
شارژ ورودی:
این شارژر قابل حمل EasyAcc برای شارژ مجدد از پورت ورودی Micro-USB استفاده می کند و سرعت شارژ آن 5V / 2.0A است. برای شارژ مجدد شارژر قابل حمل با حداکثر توان آن ، باید از یک شارژر دیواری USB 2 آمپر استفاده کنید و بنابراین در مدت 5 ساعت شارژ کامل دریافت خواهید کرد.
خوب خواهد بود که از ورودی سریع شارژ استفاده کنید زیرا Output از Quick Charge استفاده می کند ، بنابراین کاربران سازگار Quick Charge می توانند از شارژرهای دیواری USB Quick Charge برای سرعت شارژ سریعتر پاوربانک adata مدل p16750
  استفاده کنند. قطعاً ، چیزی که EasyAcc باید در نظر بگیرد.
طرح
اندازه و وزن:
البته مهمترین قسمت شارژر قابل حمل ، در این حالت ، پاوربانک adata مدل p16750
 عامل باریک شکل آن است.
به این دلیل که دارای طول 5.2 اینچ ، عرض 2.5 اینچ و ضخامت 0.5 اینچ است. وزن شارژر قابل حمل 6.5 اونس است.
این به راحتی می تواند در جیب شما جای بگیرد ، اما تعبیه کردن آن در جیب به همراه گوشی هوشمند کمی کشش است زیرا دارای ضخامت 0.5 اینچی است و اگر می خواهید آن را در جیب خود قرار دهید ،پاوربانک adata مدل p16750
  می خواهید به آن اضافه کنید. با تلفن خود
بنابراین بهتر است این شارژر قابل حمل را به تنهایی در جیب پاوربانک adata مدل p16750
 قرار دهید یا حتی بهتر ، این شارژر قابل حمل در حالی که شارژ می کنید و همزمان از تلفن خود استفاده می کنید ، بسیار مناسب است. وزن نیز بسیار سبک است.
اجزای عملکردی:
این شارژر قابل حمل در کنار قابلیت حمل آسان ، بسیار ساده است.
این سه بخش اصلی در یک قسمت کوتاه وجود دارد که شامل پاوربانک adata با ظرفیت 16750 موارد زیر است:
چراغ قوه
درگاه خروجی USB
پورت ورودی میکرو USB
چراغ قوه کاملاً روشن است و می توانید با نگه داشتن دکمه روشن و خاموش کردن آن با فشار دادن دوباره دکمه روشن ، آن را روشن کنید. دکمه پاور در قسمت طولانی شارژر قرار دارد و کار دیگر آن اینست که وقتی دستگاه را به پاور بانک وصل کردید شارژ را روشن کنید.
سپس در قسمت بالا جایی است که 4 نشانگر قدرت LED LED وجود دارد.
ساختن
ساختار و مواد:
تمام شارژر قابل حمل از پلاستیک ساخته شده است و ساختار آن به خوبی ساخته شده است و دارای 3 قطعه اصلی است که آن را در کنار هم نگه می دارند. بنابراین استحکام شارژر قابل حمل حتی اگر بخواهید آن را رها کنید ، کاملاً محکم است ، اما در عین حال ، هیچ پاوربانکی ناهموار نیست ، بنابراین فقط مراقب آن باشید.
اگر ما در مورد اجزای سازنده صحبت می کنیم ، آنها بسیار  پاوربانک adata مدل p16750
 مناسب هستند ، زیرا درگاه USB کابل شارژ شما را بسیار محکم نگه می دارد و وقتی روشن کردن چراغ قوه و همچنین هنگام شروع شارژ ، دکمه پاور بسیار پاسخگو است.
فنی:
بیشتر اوقات وقتی نوبت به شارژرهای قابل حمل باریک می رسد ، نگرانی اصلی نحوه برخورد آنها با گرمای تولید شده در هنگام شارژ ، به ویژه با استفاده از Quick Charge است.
در این حالت ، این شارژر قابل حمل EasyAcc در برخورد با گرما کار بسیار خوبی انجام می دهد زیرا بیشتر اوقات خنک مانده است اما در صورت شارژ شدن برای مدت طولانی می تواند گرم شود.پاوربانک adata مدل p16750
قابلیت اطمینان
با استفاده از شارژ سریع ، این شارژر قابل حمل EasyAcc برای کسانی که دارای دستگاه های سازگار با Quick Charge هستند ، قابل اطمینان تر است زیرا قادر به شارژ دستگاه های خود با حداکثر توان هستند.
سرعت شارژ برای دستگاه های استاندارد نیز بسیار مناسب است اما تنها 5V / 2.0A است و اگر دستگاه استاندارد دارید پس چیزی را مانند Anker PowerCore 10000 توصیه می کنیم زیرا دارای سرعت شارژ 5V / 2.4A و در عین حال حفظ باریک است. عامل شکل نیز
البته قسمت اصلی قابل اعتماد با طراحی آن ، فرم باریک آن است زیرا می تواند در هر مکانی با شما همراه باشد.
خلاصه:
قدرت:
ظرفیت برق برای شارژ اکثر تلفن های هوشمند حداقل به میزان پاوربانک adata مدل p16750
 دو بار کافی است ، صرف نظر از اینکه دستگاه شارژ سریع یا غیر سازگار سریع را شارژ کنید.
طرح:
این یک فاکتور فرم باریک است که می تواند به راحتی به راحتی در جیب شما جای بگیرد یا می توانید همزمان با شارژ و استفاده از تلفن هوشمند خود ، آن را با یک دست نگه دارید.
ساختن:
کیفیت ساخت با استفاده از قطعات بسیار کمی از شارژر قابل حمل بسیار عالی است و همچنین دارای اجزای حق بیمه فوق العاده نیز می باشد.
قابلیت اطمینان:
اگر از یک دستگاه سازگار با Quick Charge با آن استفاده می کنیدپاوربانک adata مدل p16750
 ، 100٪ قابل اطمینان است و اگر اینطور نیست ، این شارژر قابل حمل هنوز هم بسیار خوب است. اما توصیه می کنیم در صورت نداشتن شارژر قابل حمل که از شارژ سریع استفاده نکنید.
مشخصات شارژر قابل حمل باریک EasyAcc 10،000mAh با سریع
شارژ:
ظرفیت:
تبلیغ شده: 10،000mAh پاوربانک adata مدل p16750
خروجی استاندارد
joyroom بازدید : 38 سه شنبه 14 آبان 1398 نظرات (0)

فروش فوق العاده پاوربانک راوپاور مدل RP-PB096 ظرفیت 10050 میلی آمپر ساعت

شارژ ورودی:

دو پورت وجود دارد که می توانید از آنها برای شارژ مجدد این پاوربانک استفاده کنید ، اما می توان از آنها فقط یک بار استفاده کرد. یکی پورت ورودی Micro-USB و دیگری پورت USB-C Power Delivery است.

پاوربانک راوپاور مدل RP-PB096

 

 

درگاه Power Delivery بهترین گزینه برای شارژ مجدد است زیرا می توانید در هنگام استفاده از شارژر دیواری PD ، پاوربانک را با سرعت PD (18W) شارژ کنید. در حالی که درگاه ورودی Micro-USB از سرعت شارژ کندتر 10W برخوردار است.

 

طرح

اندازه و وزن:

 

 

درست بیرون از جعبه ، اولین چیزی که می خواهید در مورد این پاور بانک توجه کنید همین اندازه کوچک بودن آن است. این شارژر دارای طول 5.7 اینچ ، عرض 2.9 اینچ و ضخامت 0.5 اینچ است. وزن پاوربانک 6.9 اونس است.

 

بنابراین عرض و طول ، این پاور بانک اندازه اکثر تلفن های هوشمند است.

 

اجزای عملکردی:

دو درگاه USB-A و درگاه USB-C Power Delivery همه در یک طرف پاوربانک قرار دارند ، در حالی که می توان درگاه Micro-USB را در قسمت طولانی پاور بانک مشاهده کرد.

 

 

 

دکمه پاور به همراه چهار نشانگر توان LED سبز به سایت خاموش است. با وصل کردن دستگاه به پاور بانک ، شارژ به طور خودکار شروع می شود.

 

نکته ای که می تواند کمک بزرگی به این شارژر کند این است که در صورت وجود دایره ای در بالای پاوربانک که نشان می دهد تلفن هوشمند خود را برای شارژ بی سیم در کجا قرار دهید. انجام این کار همچنین به کاربر یادآوری می کند که پاور بانک قادر به شارژ بی سیم است زیرا چیزی است که به راحتی فراموش می شود زیرا هیچ علامتی در پاور بانک وجود ندارد.

 

ساختن

ساختار و مواد:

 

 

کیفیت ساخت پاوربانک عالی است. مطمئناً از پلاستیک ساخته شده است ، اما روشی که در کنار هم قرار گرفته است بسیار خوب انجام شده است. پلاستیک معمولی در بالا و پایین وجود دارد ، و سمت آن جایی است که پلاستیک براق پیدا خواهید کرد.

 

فنی:

حتی وقتی چهار دستگاه را به طور همزمان شارژ می کردیم ، این پاوربانک گرم نمی شد. این تعجب آور است زیرا فاکتور فرم برای این شارژر بسیار اندک است ، اما همچنین حس می کند چون شارژر حداکثر خروجی 18W دارد ، مهم نیست که چند دستگاه در همان زمان شارژ شوند.

 

قابلیت اطمینان

قابلیت اطمینان این پاوربانک برای شارژ تلفن های هوشمند پدیده ای است. چه گوشی هوشمند اندرویدی و چه آیفون دارید ، این شارژر قادر است ظرفیت برق کافی را برای شارژ کامل تلفن شما حداقل یک یا دو بار فراهم کند. قدرت شارژ نیز با استفاده از Quick Charge و Power Delivery برای شارژ سریع هر دو تلفن اندرویدی و آیفون نیز وجود دارد.

 

البته یک اشکال وجود دارد و ممکن است شما متوجه آن شوید. این پاور بانک به معنای شارژ رایانه لوحی یا لپ تاپ نیست. دلیل اول این است که از قدرت زیادی برخوردار نیست و دلیل دوم این است که شارژ Power Delivery تنها 18W است ، که برای بیشتر لپ تاپ های سازگار با USB-C PD کافی نیست.

 

خلاصه: پاوربانک راوپاور مدل RP-PB096

 

قدرت:

 

بسته به نوع تلفنی که دارید ، یا یک یا دو بار قادر به شارژ کامل تلفن خود هستید. این شارژر به دلیل استفاده از شارژ بی سیم ، PD و شارژ سریع ، از توانایی شارژ خود برتری دارد. همچنین برای این واقعیت که شما قادر به چهار دستگاه به طور همزمان هستید.

 

طرح:

 

پاوربانک بسیار کوچک و تقریباً به اندازه اندازه تلفن هوشمند شما است.

 

ساختن:

 

کیفیت ساخت این پاوربانک جامد است ، و حتی وقتی چهار دستگاه را همزمان شارژ می کردیم ، بیش از حد گرم نمی شود.

 

قابلیت اطمینان:

 

این پاوربانک اوکی برای شارژ تلفن هوشمند در حالی که در حال حرکت هستید بسیار عالی است. گفته می شود ، حتی با استفاده از Power Delivery ، قدرت شارژ از آن برای شارژ لپ تاپ های PD و بیشتر تبلت ها کافی نیست.

 

نتیجه:

این قدرت شارژ بی سیم Aukey 8،000mAh با Power Delivery و Quick Charge جک از تمام معاملات و یکی از بهترین بانکهای قدرت برای داشتن یک کاربر هوشمند سازگار با Quick Charge یا Power Delivery است.

 

پاوربانک بی سیم AUKEY با تحویل 18W قدرت ، شارژر بی سیم قابل حمل 8000mAh ، USB C Power Bank با QC 3.0 ، شارژ بی سیم سازگار با iPhone Xs / XR ، Airpod های جدید ، سامسونگ

پاوربانک بی سیم AUKEY با تحویل 18W قدرت ، شارژر بی سیم قابل حمل 8000mAh ، USB C Power Bank با QC 3.0 ، شارژ بی سیم سازگار با iPhone Xs / XR ، Airpod های جدید ، سامسونگ

29.99 دلار در انبار

2 مورد جدید از 29.99 دلار

ارسال رایگان

 

 Amazon.com

از تاریخ 5 نوامبر 2019 12:20 صبح

امکانات

شارژ بی سیم مناسب: شارژ تلفن سازگار با Qi یا مورد شارژ بی سیم را برای هدفون تا 5W شارژ کنید

منبع تغذیه اثبات شده آینده: یک پاوربانک باریک و باریک با خروجی تحویل 18W Power ، خروجی سریع شارژ 3.0 و خروجی USB شارژ Adaptive برای شارژ تمام دنده USB-C و USB خود

ظرفیت 8000mAh: این باتری قابل حمل مسافرتی با آیفون XS 2.4 بار ، گلکسی S10 سامسونگ 1.8 بار یا پیکسل 3 2 بار شارژ خواهد شد. Nintendo Switch خود را برای 5 ساعت بازی دیگر قدرت دهید پاوربانک راوپاور مدل RP-PB096

 

حالت شارژ کم جریان: یک حالت ویژه برای شارژ دستگاه های کم مصرف (زیر 60 میلی آمپر) مانند هدفون بلوتوث و ردیاب های بدنسازی

محتویات بسته بندی: پاوربانک شارژ بی سیم AUKEY PB-Y25 8000mAh ، کابل USB-C به C ، کتابچه راهنمای کاربر ، ضمانت برگشت پول 45 روزه و جایگزینی محصول 24 ماهه

joyroom بازدید : 31 سه شنبه 14 آبان 1398 نظرات (0)

Aukey 8،000mAh بی سیم شارژ 18W قدرت تحویل 18W قدرت بانک با شارژ سریع

Aukey 8،000mAh بی سیم شارژ 18W قدرت تحویل 18W قدرت بانک با شارژ سریع

9.3

POWER8.0 / 10 پاوربانک فست شارژ Aukey

DESIGN10.0 / 10

BUILD10.0 / 10 پاوربانک فست شارژ Aukey

طرفداران

دارای قدرت تغذیه USB-C و شارژ سریع پاوربانک فست شارژ Aukey

با چهار روش شارژ از جمله شارژ بی سیم ، می توانید چهار دستگاه را به طور همزمان شارژ کنید

تقریباً به اندازه بسیاری از تلفن های هوشمند موجود در بازار است

CONS

شارژ USB-C Power Delivery فقط برای شارژ سریع تلفن های هوشمند و در واقع برای لپ تاپ ها منظور نشده است

از آمازون خریداری کنید

 پاوربانک فست شارژ Aukey

پاوربانک فست شارژ Aukey

شارژرهای قابل حمل طی سالهای اخیر و به شکلی خوب تغییر زیادی کرده اند. به این دلیل است که آنها اکنون می توانند ظرفیت بیشتری داشته باشند و هنوز هم یک عامل شکل کوچک را دارند. یکی دیگر از مزایای شارژرهای قابل حمل مدرن این است که آنها با انواع روش های شارژ مانند تحویل نیرو ، شارژ سریع و حتی شارژ بی سیم همراه هستند.

پاوربانک فست شارژ Aukey

به همین دلیل ما در اینجا هستیم تا این پاوربانک شارژ بی سیم Aukey 8،000mAh را بررسی کنیم. این پاوربانک ممکن است از ظرفیت نسبتاً کمی برخوردار باشد ، اما روش های شارژ کردن آن و آنچه را که می توانید همزمان با آن انجام دهید ، برای فاکتور شکل و قابلیت حمل و نقل آن بسیار باورنکردنی است.

 

قدرت

ظرفیت توان: پاوربانک فست شارژ Aukey

 

 

بنابراین ظرفیت توان این پاور بانک Aukey چشمگیرترین قسمت این شارژر نیست اما در عین حال ، این است. این شارژر از ظرفیت 8000 میلی آمپر ساعتی برخوردار است ، اما ما باید هنگام تبدیل شارژ ، نرخ تبدیل ظرفیت را نیز حساب کنیم. پاوربانک فست شارژ Aukey

joyroom بازدید : 35 یکشنبه 12 آبان 1398 نظرات (0)

20000mAhColourWhite

قسمت تولید کننده: VXN4220GL نام تجاری: Xiaomi نوع محصول: پاوربانک 2C

UPC - خانواده محصولات: وزن حمل و نقل Mi: 0.421 کیلوگرم

PB Part No.: BAPMIX16878 مدل محصول: 20000mAh White

پاوربانک 2c

گارانتی: 12 ماه ضمانت محلی *

* دوره ضمانت نامه همانطور که گفته شد مگر اینکه سازنده تصمیم به تعیین مدت طولانی تر داشته باشد.

کلیه ضمانت نامه ها به پایه باز می گردند مگر اینکه خلاف آن مشخص شده باشد.

به نظر می رسید که ارزش شگفت انگیز است ، اما تنها تا گذشته از ضمانت نامه ماندگار شد. یک سال و نیم بعد ناگهان از شارژ خودداری می کند. من حتی نمی توانم آن را به درستی تخلیه کنم زیرا این کار شارژ دستگاههای من را متوقف خواهد کرد (فکر می کنم جریان فعلی که تولید می شود بسیار کم است). آن را وارد مغازه کردیم و نتوانستیم بفهمیم چه اشتباهی رخ داده است.

 

واقعاً از این کار خوشحال شد وقتی که کار کرد ، اما خیلی زودتر از آنچه فکر می کردم فوت کرد.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟ 4 از 4 کاربر این بررسی را مفید دانستند

GuestGets به راحتی کثیف می شود ، نه مه 23 مه 2018

طرفداران:

شارژ سریع (خروجی) تا 12 ولت در 1.5A (که 18W است) و همچنین شارژ سریع خود پاور بانک (ورودی) تا 9 ولت در 2A.

عالی برای مسافرت!

فروش استثنایی پاوربانک شیائومی2c

با این وجود ، برای شارژ سریع پاوربانک ، باید شارژر قابل استفاده با توان 9 ولت در 2A را خریداری کنید.

 

** شارژ سریع فقط هنگام شارژ یک دستگاه به طور همزمان قابل اجرا است. امکان شارژ سریع 2 دستگاه به طور همزمان وجود ندارد.

 

هنگامی که یک کابل درج شده است ، بدون فشار دادن فشار دکمه به صورت خودکار شروع به شارژ دستگاه ها می کند.

 

دکمه را فشار دهید تا شارژ کم مصرف دستگاه های بلوتوث و غیره را فعال کند

 

CONS:

 

خیلی راحت می توان از لک و لکه های جوهر ...

بیشتر ببینید

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟ 4 از 4 کاربر این بررسی را مفید دانستند

Amritamazing! 18 ژانویه 2019

برای سفر آینده من باید خریدم اکنون در منزل مشغول آزمایش بوده ام و تاکنون 3 شب تلفن من را شارژ کرده ام ، این شارژر اکنون حتی به 50٪ ظرفیت خود نرسیده است. من بسیار اطمینان دارم که بهترین پاور بانک یا سفرهای خود را انتخاب کرده ام

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟ 1 از 1 کاربر این بررسی را مفید دانست

K H.Power Bank1 آگوست 2019

از این خرید بسیار خوشحالم. دو تلفن همراه من را به هیچ وجه مشکل ندارد. آب زیادی دارد. من اکیداً توصیه می کنم

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟ 0 از 0 کاربر این بررسی را مفید دانست

Trish W.Excellent محصول25 ژوئن 2019

واقعاً از استفاده از این محصول لذت می برد و قیمت بسیار مناسبی نیز داشت!

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟ 0 از 0 کاربر این بررسی را مفید دانست

دامیان آر.  پاوربانک 2c

 VERIFIED OWNERPower برای روزها! 9 مه 2019

من چندین سال از پاوربانک های مختلف با اندازه و کیفیت متفاوت استفاده کرده ام ، اما این بهترین تا کنون است. من حدوداً 6 ماه است که از آن استفاده می کنم و به خصوص در تابستان که زیاد در خارج از خانه بودم و در نزدیکی سوکت برق دیواری نبودم ، بسیار مفید است. فکر می کنم به خوبی قیمتی را که برای آن پرداخت کرده ام ارزش دارد. اگر چیزی وجود دارد که من آن را به خصوص دوست ندارم ، این است که این واحد بزرگتر از آن است که قبلاً متعلق به آن باشم اما این کار برای روزها برق است و می تواند تلفن من را از چند برابر قبل از شارژ کامل به طور کامل شارژ کند ، و از آن استفاده کرده است برای شارژ دستگاه من و همچنین بسیاری از دستگاه های دوستانم از مرگ نجات یافتند 

نکات برجسته

شیائومی Powerbank 2C با ظرفیت فوق العاده 20000mAh ، پورت USB دوگانه که از 5.1V / 2.4A ، 9V / 2A و 12V / 1.5A پشتیبانی می کند. حداکثر توان 18W و همراه با پشتیبانی سریع شارژ 3.0 برای شارژ سریع.

 

ظرفیت فوق العاده 20000mAh فروش استثنایی پاوربانک شیائومی2c

 

با ظرفیت زیاد 20000mAh ، می توانید تلفن خود را در هواپیما شارژ کنید.

 

خروجی USB دوگانه ، پشتیبانی از دستگاه های QC 3.0

 

از خروجی USB دوگانه تا 5.1V / 3.6A پشتیبانی کنید. می توانید همزمان دو دستگاه را شارژ کنید. و از دستگاه های QC 3.0 پشتیبانی می کند. به طور گسترده با بسیاری از تلفن های هوشمند ، تبلت و نوت بوک سازگار است.

 

اندازه جمع و جور ، قدرت فوق العاده بزرگ

 

اندازه بدن جمع و جور ، آسان برای نگهداری. ساخته شده از مواد سازگار با محیط زیست PC + ABS ، با دوام ، ضد لغزش ، لمس راحت است.

 

از تخلیه جریان کوچک پشتیبانی کنید

 

برای باز کردن حالت تخلیه جریان کوچک 2 ساعته ، مناسب برای هدست بلوتوث و دستبند ارزن ، بر روی دکمه دوبار کلیک کنید.

 

باتری اصلی Xiaomi Power Bank 2C 20000mAh دوگانه USB خروجی سریع شارژ سریع 3.0 لیتری-پلیمر باتری - WhiteOriginal Power Xiaomi Power Bank 2C 20000mAh دو USB خروجی سریع شارژ سریع باتری 3.0 لیتری-پلیمر - WhiteOriginal Xiaomi Power Bank 2C 20000mAh دو خروجی USB سریع باتری 3.0 لیتیوم پلیمر - WhiteOriginal Xiaomi Power Bank 2C 20000mAh دو خروجی USB شارژ سریع سریع 3.0 باتری لیتیوم پلیمر - WhiteOriginal Power Xiaomi Power Bank 2C 20000mAh دو USB خروجی سریع شارژ سریع 3.0 باتری 3.0 لیتری-پلیمر - WhiteOriginal Xiaomi Power Bank 2C 20000mAh دو خروجی USB سریع شارژ 3.0 لیتری باتری - WhiteOriginal Xiaomi Power Bank 2C 20000mAh دو خروجی USB شارژ سریع سریع 3.0 باتری لیتیوم پلیمر - سفید

باتری اصلی Xiaomi Power Bank 2C 20000mAh Dual USB Output USB شارژ سریع 3.0 باتری لیتیوم پلی لیتر - سفید

 

مشخصات

عمومی

نام تجاری: شیائومی

نوع: بانکهای قدرت تهیه پشتیبان

دامنه ظرفیت:> 10000mAh

ظرفیت (میلی آمپر ساعت): 20000mAh

نوع اتصال: میکرو USB ، دو رابط خروجی USB فروش استثنایی پاوربانک شیائومی2c

نوع باتری: باتری لیتیوم پلیمر

جنس: ABS

ورودی: 5V 2A / 9V 2A

خروجی: 5.1V 3.6A / 9V 2A / 12V 1.5A

 

ابعاد و وزن وزن محصول: 0.3280 کیلوگرم

وزن بسته بندی: 0.4000 کیلوگرم

اندازه محصول (L x W x H): 13.55 x 6.76 x 2.39 cm / 5.33 x 2.66 x 0.94 اینچ

اندازه بسته بندی (L x W x H): 17.00 x 9.50 x 3.50 cm / 6.69 x 3.74 x 1.38 اینچ

محتویات بسته بندی 1 x Power Bank

کابل USB 1 x

عکس های مشتری پاوربانک 2c

اولین نفری باشید که یک عکس از این محصول را بارگذاری می کنید!

فیلم های مشتری

اولین نفری باشید که ویدیویی از این محصول را بارگذاری می کنید! فروش استثنایی پاوربانک شیائومی2c

نظرات مشتری

joyroom بازدید : 66 چهارشنبه 01 آبان 1398 نظرات (0)
 

پاور بانک های با کیفیت JOYROOM دارای 10000mah پاوربانک ultrathin قابل حمل
بررسی اجمالی
جزئیات سریع

رابط خروجی:
    USB / MICRO USB ، Double Usb

رابط ورودی:
    میکرو USB

پشتیبانی از انرژی خورشیدی:
    نه

روشنایی لامپ LED:
    نه

نوع باتری:
    باتری لیتیوم پلیمر ، باتری پلیمری

محل مبدا:
    گوانگدونگ ، چین

نام تجاری:
    جویروم

شماره مدل:
    D-M211

بعد، ابعاد، اندازه:
    138 * 70.5 * 15 میلی متر

وزن:
    265 گرم

ظرفیت:
    9001-10000 (میلی آمپر ساعت) ، 10000 میلی آمپر ساعت

نوع سوکت:
    پورت USB

امکانات:
    قابل حمل

ورودی:
    5V / 2A (میکرو)

خروجی:
    USB 2V 5V / 2A

رنگ:
    نقره ای ، آبی تیره

مواد:
    جعبه فلزی آلیاژ آلومینیوم

ظرفیت:
    10000mAh

بسته بندی و تحویل

واحد فروش:
    مورد واحد

اندازه بسته واحد:
    11X3X20 سانتی متر

وزن ناخالص تنها:
    0.3 کیلوگرم

نوع بسته بندی:
    بسته بندی کاغذ رنگی JOYROOM
پاور بانک های با کیفیت JOYROOM دارای 10000mah پاوربانک ultrathin قابل حمل
توضیحات محصول
 

 توضیحات محصول:

نام محصول: پاور بانک سری امی 10000 میلی آمپر ساعت
قیمت: RMB52 (از جمله تخفیف)
نام تجاری: Joyroom
ورودی میکرو: 5V / 2A
خروجی USB1 + USB2: 5V / 2A
جنس: فلز آلیاژ آلومینیوم
اندازه: 138 * 70.5 * 15 میلی متر
وزن: 265 گرم
رنگ: آبی تیره نقره ای

 

 مشخصات محصول:

1. پوشش فلز آلیاژ آلومینیوم از دوام بیشتری برخوردار است
2. بازده بهره وری بالا ، ذخیره انرژی سلول های پلیمری با ظرفیت بالا
خروجی USB دوگانه ، شارژ دو طرفه
4. شکل فوق العاده نازک ، حمل آسان

joyroom بازدید : 99 چهارشنبه 01 آبان 1398 نظرات (0)
 

JOYROOM 2019 ورودی های جدید پاوربانک موبایل پاوربانک قابل حمل USB قدرت خروجی USB با شارژر دیواری
بررسی اجمالی
جزئیات سریع

رابط خروجی:
    USB تنها ، نوع C

رابط ورودی:
    AC ، TYPE C USB

پشتیبانی از انرژی خورشیدی:
    نه

روشنایی لامپ LED:
    نه

نوع باتری:
    باتری لیتیوم پلیمر

محل مبدا:
    گوانگدونگ ، چین

نام تجاری:
    جویروم

شماره مدل:
    D-T189-EU

بعد، ابعاد، اندازه:
    72 * 71 * 16 میلی متر

وزن:
    188.5 گرم

ظرفیت:
    4001-5000 (میلی آمپر ساعت) ، 5000mAh

نوع سوکت:
    سوکت اتحادیه اروپا

امکانات:
    قدرت را تأمین کنید

ویژگی اصلی:
    شارژر و پاور بانک 2 in1

ویژگی اصلی 2:
    دو خروجی USB و Type-C

ویژگی اصلی:
    اندازه کوچک

نام محصول:
    پاوربانک سری سری شارژرهای مسافرتی

ورودی:
    5V / 2A

ورودی AC:
    100-240V ، 50Hz / 60Hz ، 0.3A MAX

خروجی:
    5V / 2A (USB + TYPE-C)

مشخصات پلاگین:
    استاندارد اتحادیه اروپا

عملکرد:
    پاوربانک و شارژر

بسته بندی و تحویل

واحد فروش:
    مورد واحد

اندازه بسته واحد:
    11X5X22 سانتی متر

وزن ناخالص تنها:
    0.5 کیلوگرم

نوع بسته بندی:
    بسته بندی کاغذ رنگی JOYROOM
JOYROOM 2019 ورودی های جدید پاوربانک موبایل پاوربانک قابل حمل USB قدرت خروجی USB با شارژر دیواری
توضیحات محصول
 

 توضیحات محصول:

نام: پاوربانک سری سری شارژرهای مسافرتی Joyroom
جنس: ABS + PC
ظرفیت باتری: 5000mAh
ورودی: 5V / 2A

ورودی AC: 100-240V ، 50Hz / 60Hz ، 0.3A MAX
خروجی: 5V / 2A (USB + TYPE-C)
مشخصات پلاگین: استاندارد اتحادیه اروپا


تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 152
  • بازدید سال : 1,015
  • بازدید کلی : 4,008