loading...
بررسی تخصصی پاوربانک جویروم
joyroom بازدید : 35 چهارشنبه 01 آبان 1398 نظرات (0)
JOYROOM moilbe قابل حمل با کیفیت پایین و ارزان قیمت رستوران های پلیمری پاوربانک پاوربانک 10000
بررسی اجمالی
جزئیات سریع

رابط خروجی:
    دو برابر Usb

رابط ورودی:
    میکرو USB ، USB TYPE C

پشتیبانی از انرژی خورشیدی:
    نه

روشنایی لامپ LED:
    نه

نوع باتری:
    باتری لیتیوم پلیمر ، باتری پلیمری

محل مبدا:
    گوانگدونگ ، چین

نام تجاری:
    جویروم

شماره مدل:
    D-M219

بعد، ابعاد، اندازه:
    135 * 68 * 16 میلی متر

وزن:
    226 گرم

نوع سوکت:
    پورت USB

امکانات:
    قابل حمل

ویژگی اصلی:
    2 پورت خروجی

ویژگی اصلی 2:
    10000mAh

ویژگی اصلی:
    نشانگر LED

ورودی:
    5V / 2A (میکرو / نوع c)

خروجی:
    USB دوگانه 5V / 2.1A

ظرفیت:
    10000mAh

رنگ:
    سیاه سفید

مواد:
    ABS + PC

گواهینامه:
    CE / FCC / RoHS / MSDS / UN38.3

بسته بندی و تحویل

واحد فروش:
    مورد واحد

اندازه بسته واحد:
    11X3X20 سانتی متر

وزن ناخالص تنها:
    0.3 کیلوگرم

نوع بسته بندی:
    بسته بندی کاغذ رنگی JOYROOM
 توضیحات محصول:

   جنس: ABS + PC
   ظرفیت باتری: 10000mAh
   ورودی: 5V / 2A (Micro / Type-c)
   خروجی: 5V / 2A (دو USB)
   با نمایشگر دیجیتال LED
joyroom بازدید : 30 چهارشنبه 01 آبان 1398 نظرات (0)
 

10 بانک برتر قدرتمند و محبوب سال 2019
اهمیت قدرت در زندگی روزمره ما تقریباً مانند یک ضرورت است. تلفن ها و لپ تاپ ها به یک بخش اساسی در زندگی ما تبدیل شده اند - یک بار برای خود زمان ، پیام ها و ایمیل ها را بررسی کنید. با وجود فناوریهای جدید ، بیشتر کارها روی تلفنها یا خود i-pads است ، بدون آنکه به دفتر بیاید.

با این حال ، همه چیز وقتی به سمت جنوب پیش می رود که هیچ هزینه ای در تلفن ها و تبلت ها وجود ندارد شاید وصل کردن بدیهی ترین راه حل باشد ، اما در مورد آن دسته از افرادی که همیشه در حال حرکت هستند ، چه می شود. اینجاست که نقش بانکهای قدرت اهمیت خود را پیدا می کند. استفاده از پاور بانکها خود می توانند بخش قابل توجهی از دوباره پر کردن را انجام دهند. بنابراین ، دانستن برخی از محبوب ترین مارک های پاور بانک های سال ضروری است:
1. Anker PowerCore 10000 ، یکی از کوچکترین و سبکترین باتری های خارجی 10000 میلی آمپر ساعت ، ...
2. شارژر قابل حمل INIU ، پاوربانک 10000mAh ، پورت USB با سرعت بالا 4.8A با باتری چراغ قوه ... شارژر قابل حمل INIU ، 3. پاوربانک 10000mAh ، 3.8 پورت USB با سرعت بالا 2.8A با باتری چراغ قوه ...
4- شارژر قابل حمل Anker PowerCore 20100mAh - پاور بانک فوق العاده با ظرفیت بالا 4.8A و ...
5. شارژر قابل حمل Anker PowerCore 5000 ، باتری خارجی بسیار کم 5000mAh با شارژ سریع ...
6. شارژر باتری خارجی Aibocn Power Bank 10،000mAh با چراغ قوه برای تلفن آی پد سامسونگ ...
7. شارژر قابل حمل Xcentz 10000mAh PD ، شارژر تلفن قابل حمل USB-C تحویل برق 18W و شارژ سریع ...
. شارژر قابل حمل بی سیم 8AIDEAZ بی سیم 20000mAh ، شارژر USB Power C 18W PD USB C ، شارژر LCD ...
9. شارژر قابل حمل GETIHU ، پاور بانک فوق العاده باریک 10000 میلی آمپر ساعت ، باتری 2 پورت USB با سرعت بالا 4.8A ...
10. شارژر قابل حمل POWERADD EnergyCell 10000 جمع و جور ، کوچکترین بانک قدرت 10000 میلی آمپر ساعت سازگار برای ...
11. شارژر قابل حمل باریک و باریک USB باتری USB 10000mAh باتری USB C 10000mAh باتری USB دوگانه ...

ا داشتن یک مشتری بزرگ در سراسر جهان ، Anker PowerCore 10000 در حال انجام کارهای عالی است که بسیاری از زندگی را شارژ می کند و به دلیل باتری کم از جلوگیری از هرگونه ناپیوستگی جلوگیری می کند. 10000mAh مقدار زیادی از پشتیبان گیری از انرژی است ، و همه آن را در ساخت بسیار جمع و جور با طراحی بیرونی مینیمالیستی قرار می گیرند. این یکی از محبوب ترین شارژر تلفن آمازون I است که سه و نیم چرخه شارژ را به من می گویند 8. اگرچه ویژگی Qualcomm Quick Charge وجود ندارد ، اما به دلیل ترکیب قدرت IQ و ولتاژ افزایش ، شارژ سریعتر است. از ویژگی هایی که به طور انحصاری در Anker PowerCore 10000 موجود است. بسته بندی جمع و جور شارژر آن را ایمن تر می کند به عنوان یک سیستم ایمنی MultiProtect از آن محافظت می کند. این شارژر در چهار رنگ مختلف موجود است و دارای 18 ماه ضمانت و بسیار خدمات مشتری کارآمد.
آنچه دوست داریم

    فناوری شارژ با سرعت بالا
    سیستم ایمنی هم برای شارژر و هم برای دستگاه
    این شارژر در چهار رنگ جذاب موجود است

حکم ما

Anker PowerCore مطمئناً روزهای کاستی را دور نگه می دارد ، به معنای دقیق به معنای شارژ. فشردگی و ایمنی همان چیزی است که باعث می شود جدا از شارژ سریع سرعت ، برنده شود.


شارژ با سرعت بالا توسط سری INIU 10000 mAh ضبط شده است که 1.4 برابر سریعتر از شارژر استاندارد است و در هر درگاه USB دارای خروجی 4A است. شارژر با ظرفیت بالا به سه چرخه شارژ کامل می دهد ، که کمک می کند تا از سه روز پیاده روی با منبع انرژی کافی استفاده کند. این دستگاه با شارژ همزمان دو دستگاه و یک چراغ قوه LED که هنگام سفر برای مسافرتهای طولانی مفید است ، متنوع است.

تنها کاری که باید انجام دهید اینست که دکمه روشن / خاموش را دو بار فشار دهید تا دستگاه را روشن یا خاموش کنید. آی سی کنترل هوشمند از دستگاه در برابر تصادفات شارژ دزدگیر محافظت می کند و اجرای ایمن شارژ را تضمین می کند. این دستگاه از گارانتی سه ساله و پشتیبانی فنی با طول عمر برخوردار است ، اما در این صورت ممکن است شخصی برای خرید این شارژر برای دستگاه های اندرویدی در نظر گرفته شود زیرا آنها کابل تلفن من ندارند.
آنچه دوست داریم

    دو درگاه شارژ برای شارژ چند دستگاه
    چراغ قوه LED موجود در شارژر
    محافظت از آی سی در برابر شارژ اشتباهات

حکم ما

شارژر قابل حمل INIU کاملاً متنوع است و از گارانتی سه ساله و پشتیبانی مادام العمر استفاده می شود. اگر شارژ با سرعت زیاد باشد و همچنین از ظرفیت بسیار خوبی برخوردار باشد ، چه چیزی می تواند از فرد بخواهد


پاوربانک با وزن کمی به عنوان یک قوطی سوپ یا یک جعبه سبزیجات پخته ، فوق العاده سبک Anker Power Core 20100 میلی آمپر ساعت می تواند یک بار تلفن I را شارژ کند. فناوری دوگانه Power IQ و Voltage Boost این امکان را برای شارژر فراهم می کند که سریعترین شارژ را برای androids تحویل دهد و من به طور یکسان صدا می کنم. پاوربانک دارای سیستم ایمنی MultiProtect است که محافظت کامل از فرد و همچنین دستگاه را تضمین می کند. بسته بندی شامل یک کابل میکرو USB ، کیسه مسافرتی ، راهنمای استقبال و کابل رعد و برق برای تلفن های I و I-pad است. شارژر همه کاره از سری 20100 میلی آمپر ساعت در چهار سایه جذاب موجود است.
آنچه دوست داریم

    ظرفیت بزرگ 20100 میلی آمپر ساعت
    سیستم ایمنی چند محافظت برای دستگاه و شخص
    قدرت دوگانه IQ و Voltage Boost

حکم ما

Power Core یک شارژر همراه همه کاره است که از ظرفیت و ویژگی های محافظ قابل توجهی برخوردار است. شارژر قابل حمل در چهار سایه جذاب ، سرمایه گذاری خوبی برای همه آن تعطیلات طولانی است.


به نظر می رسد رفت و آمد روزمره بدون تلفن خسته کننده است. اما پس از آن طرف دیگر بحث این است که چگونه می توان خیلی زود تمام اتهامات را از دست داد. خرید پاوربانک با ظرفیت زیاد معنی ندارد. این زمانی است که Anker برای تمام آن دسته از مسافران روزانه یک پاور بانک فوق العاده 5000 میلی آمپر ساعتی طراحی کرده است. در چهار رنگ مختلف موجود است ، پاور بانک تلفن همراه دارای مزایای بسیاری است. فناوری PowerIQ شارژ سریعتر از سایر دستگاه ها را آسان تر می کند. برخی لوازم جانبی همراه با پاوربانک مانند کابل میکرو USB ، راهنمای خوش آمدید ، کابل USB-C و کابل لایتنینگ وجود دارد که برای کاربران تلفن I مفید است. ضمانت نامه 18 ماهه رایگان مانند تسکین برای شرایطی است که در آن عملکرد قابل توجهی در عملکرد پاور بانک ضرر می کند.
آنچه دوست داریم

    جمع و جور بودن محصول
    18 ماه ضمانت بدون استرس
    بهترین انتخاب برای مسافران مسافت کوتاه روزانه

حکم ما

پاوربانک های Power Core 5000 mAh برای مسافرین روزانه بسیار مفید هستند و از فناوری Power IQ بهره می برند که کاملاً چشمگیر است.


در طراحی زیبا و جمع و جور ، بانکهای قدرت Aibocn با طراحی منحصر به فرد ضد اثر انگشت خود بسیار نفیس هستند. دو درگاه USB ، 2 Amp و 1 Amp به ترتیب برای دستگاه های مختلف بسیار مفید هستند. این اجازه می دهد تا به طور همزمان شارژ دستگاه های آندروید و i با سرعت بالا و بدون هیچ گونه وقفه ای. حفاظت ایمنی هوشمند با شارژر پاوربانک ، جایگذاری محافظت بیش از حد شارژ ، بیش از حد تخلیه ، جریان بیش از حد ، ولتاژ بیش از حد و اتصال کوتاه را آسان تر می کند. همچنین برای اهداف اضطراری یک چراغ قوه در پاور بانک وجود دارد. مینی شارژر i-pad در چهار رنگ استاندارد در بازار موجود است.
آنچه دوست داریم

     حفاظت ایمنی هوشمند
     چراغ قوه گنجانده شده است
     دو درگاه USB مختلف با Amper مختلف

حکم ما

Aibocn یک انتخاب عالی برای پاوربانک است زیرا امکان شارژ شدن با درگاه های USB 1A و 2A را دارد.


در هنگام جمع و جور بودن ، هیچ کس نمی تواند شارژر قابل حمل Xcentz 10000 میلی آمپر ساعتی را ضرب و شتم کند. پاوربانک به سختی اندازه یک کارت اعتباری است و می تواند کاملاً مناسب در کف دست کاربر باشد. فن آوری های 18W PD و QC 3.0 که در سیستم ساخته شده اند ، وظیفه شارژ سریع دستگاه ها را بر عهده دارند. دو درگاه USB ، یکی برای آندروید و همچنین دستگاه های تلفن i وجود دارد که روند شارژ را برای کاربران آسان تر می کند. نصب این شارژر برای سایر دستگاه ها نیز آسان است و باتری LG 21700 تحمل بالایی را به تحمل 500 چرخه شارژ می دهد. دستگاه سه برابر سایر روش های متوسط دوام دارد.
آنچه دوست داریم

     ترکیبی از فناوری های 18W و QC 3.0
     باتری LG 21700 با دوام بالایی به دستگاه می دهد
     شارژر به اندازه جمع و جور

حکم ما

با داشتن یک مدل از Xcentz 10000 میلی آمپر ساعت در دست ، ممکن است شخصی بخواهد در دستگاه خودپرداز دقت کند. اشتباه کردن پاوربانک برای کارت بدهی یک اشتباه صادقانه و عادی است.


یا تاکنون از اصطلاح شارژ بی سیم شنیده اید ، که در آن شارژ فقط بدون داشتن سیم متصل مبدل می شود؟ این فناوری بسیار امکان پذیر است و مانند بازار شارژر بانک قدرت Aideaz 20000 میلی آمپر ساعتی یک واقعیت است. این دستگاه با آیفون X ، XS ، XS Max ، XR ، سامسونگ S9 ، S9 + ، S10 ، S10 + و هر دستگاه تلفن همراه که Qi را در آنها فعال کرده است سازگار است. پاوربانک از PD و QC با ورودی و خروجی 18W پشتیبانی می کند. پاوربانک دارای صفحه نمایش LCD است که اطلاعات مربوط به شارژ باتری و حالت شارژ فعلی را نشان می دهد. کل بسته بندی با ضمانت 18 ماهه و خدمات پسند مشتری ارائه می شود.
آنچه دوست داریم

    دستگاه با بسیاری از دستگاه ها سازگار است
    پاوربانک دارای صفحه نمایش LCD است که اطلاعات لازم را نشان می دهد
    پاوربانک از PD و QC پشتیبانی می کند

حکم ما

با وجود شارژر پاور بانک Aideaz 20000 میلی آمپر ساعتی ، ممکن است برای مدتی به هیچ منبع دیگری احتیاج نداشته باشید ، و هنگامی که بتوانید بی سیم شوید ، نیازی به استفاده از انرژی از طریق بند ناف نیست.


همچنین ممکن است از نظر ظاهری و طراحی پاوربانک ، سلیقه های ظریف و ظریف و ظریف باشد ، با وجود اینکه بانک های قدرت Getihu در رنگ های طلایی ، نقره ای و سیاه در دسترس هستند. موارد باریک و جمع و جور از Getihu نیروگاههایی هستند که بازده زیادی دارند. پاوربانک دارای کارت هوشمند هوشمند هوشمند Getihu بوده و دارای پورتهای خروجی USB دوگانه است که امکان شارژ همزمان i-phone و i-pad را فراهم می کند. می توان با استفاده از دکمه پاور ، چراغ اضطراری را روشن یا خاموش کرد. سیستم مدیریت هوشمند هوشمند IC دستگاههای خود را در برابر خرابی های شارژ بیش از حد جریان ، بیش از حد ولتاژ ، بیش از حد ، بیش از حد و جریان کوتاه محافظت می کند. پاوربانک ها دارای ضمانت سه ساله به همراه پشتیبانی فنی مادام العمر هستند.
آنچه دوست داریم

     درج گارانتی سه ساله
     هوشمند مدیریت سیستم آی سی
     مکانیسم ساده روشن و خاموش با استفاده از دکمه پاور

حکم ما

موارد باریک و کم حجم توسط Getihu در ذخیره بارهای زیادی کاملاً کارآمد است. آنها تمام اقدامات احتیاطی را دارند.



هرگز در مورد پاوربانک به اندازه آن قضاوت نکنید- فقط با وزن 6 اونس ، سلول انرژی Poweradd با اکثر دستگاه هایی مانند iPhone Xs / XR / Xs Max / X / 8/8 Plus / 7/7 Plus / 6 / سازگار است. 6 Plus / 6S / 6S Plus / 5، iPad 2/3/4 / Air / Air 2/2017 / Mini 2/3/4، Samsung Galaxy S9 / S9 + / S8 / S8 + / S7 / S7 Edge / S6 / S6 Edge / S5 / S4 ، Kindle Fire HD / HDX ، هواوی و حتی بیشتر. پاوربانک از سلول باتری با چگالی بالا استفاده می کند همانطور که در مدل تسلا یافت می شود. چگالی انرژی 20٪ افزایش می یابد ، و ظرفیت مونومر 33٪ افزایش می یابد ، که باعث می شود اندازه کوچکتر و عملکرد بهتری داشته باشد. پاوربانک S9 را در دو ساعت با استفاده از خروجی 2.4 A شارژ می کند. ضمانت 24 ماهه همراه با بسته بندی وجود دارد که کمک بسیار خوبی است.
آنچه دوست داریم

     سازگاری چندگانه
     باتری با کیفیت بالا
     24 ماه ضمانت

حکم ما

وقتی کیفیت باتری به خودی خود بسیار بالا است ، چرا نگران بقیه هستید؟ نام محصول خود در مورد کیفیت زیادی صحبت می کند - این ارزش را به کاربر اضافه می کند.


پاوربانک مدل 10000 میلی آمپر ساعتی توسط اومار نمونه ای از سادگی است که با یک طراحی ارگونومیک حاصل می شود. این ممکن است فشرده ترین نباشد ، اما بعداً به نوعی ، باریک ترین بانک قدرت است که تاکنون ساخته شده است. نشانگر LED بطور قطعی سطح درصد باتری و قابلیت استفاده آن را نشان می دهد. بهترین پاور بانک در کل بازار ، بسته عمر Oim Slim دارای یک بسته بندی Twill است که اجازه نمی دهد آن را از دست کاربر دور کند. پاوربانک سه پورت با آیفون X / 8 / 8Plus ، iPad / iPad Pro / iPad mini ، سامسونگ Galaxy S9 / Note 8 ، سری Xperia سونی ، Huawei Mate 10 / Mate 9 / P10 / P9 و بسیاری دستگاه های دیگر سازگار است. . باتری های Li-Polymer از نظر ایمنی آزمایش شده اند و تائید شده اند که مضر نیستند.
آنچه دوست داریم

    نشانگر LED میزان استفاده را نشان می دهد
    بسته بندی بیرونی Twill
    سازگار با بسیاری از دستگاه ها

حکم ما

قابلیت اطمینان این برند پاوربانک بالاست و ناامید کننده نیست. این یکی از بهترین شارژرهای تلفن سامسونگ موجود در بازار است که برای همه بررسی های ایمنی پیش رفته است.

 

 

JOYROOM D-M196 Jane Series 10000mAh Power Power Bank با نمایشگر دیجیتالی برای iPhone iPad سامسونگ ، و غیره
نام تجاری Joyroom
نوع سلول Li-یون
رنگ سیاه
جعبه رنگی بسته بندی خرده فروشی
کتابچه راهنمای کاربر (زبان) انگلیسی و چینی
وزن ناخالص 0.279kg
وزن حجم 0.166kg
طول 22.500 سانتی متر
عرض 11000cm
ارتفاع 3.000 سانتی متر
وزن 0.249kg
EAN 6956116779344
بسته بندی خرده فروشی بله
توضیحات محصول
بانک قدرت خارجی JOYROOM D-M196 Jane 10000mAh با نمایشگر قدرت دیجیتال برای iPhone iPad سامسونگ ، و غیره - سیاه

    صفحه نمایش دیجیتال قدرت هوشمند ، به شما اجازه می دهد وضعیت قدرت را به موقع بدانید

    2.1A فن آوری شارژ سریع ، سرعت شارژ را بهبود بخشد

    باتری سوپر پلیمر پذیرفته شده ، محفظه پلاستیکی ، شارژ ایمنی

    اندازه کوچک ، ظرفیت بزرگ ، حمل آسان

    مقاوم در برابر سایش و ضد حریق با مواد ABS

    طراحی ظاهری راحت و خمیده دو طرفه ، هر دو طراحی بافت لانه زنبوری

    ورودی و خروجی کارآمد ، سرعت شارژ سریع

مشخصات:

    مدل: D-M196

    ظرفیت مشخص شده: 10000mAh (ظرفیت واقعی: 6000mAh)

    مواد: بافت ABS +

    ورودی: 5V / 2A

    خروجی: 5V / 2.1A

    اندازه: 63.5 x 98.5 x 22mm

سازگار با:

    iPod iPhone iPod

    تلفن های هوشمند و تبلت های سامسونگ LG HTC Huawei و غیره

بسته شامل:

    1 x JOYROOM D-M196 Jane سری 10000mAh بانک قدرت خارجی با نمایشگر دیجیتال
    کتابچه راهنمای کاربر 1 x (انگلیسی و چینی)
    فقط لوازم جانبی ، تلفن گنجانده نشده است

 


 

joyroom بازدید : 41 چهارشنبه 01 آبان 1398 نظرات (0)
 

شارژر قابل حمل بی سیم پاوربانک JOYROOM D-M219 10000mAh با دارنده تلفن ایستاده
مشخصات کالا

    باتری با کیفیت بالا ، باتری لیتیوم با کیفیت بالا
    سطح بدون لغزش ، احساس لمس ظریف
    می توان آن را به عنوان نگهدارنده ایستاده تلفن برای تماشای راحت استفاده کرد
    دو نوع شارژ ، شارژ بی سیم هنگام تماشای تلویزیون یا بازی ، یا شارژ سیمی با کابل
    با چراغ نشانگر قدرت ، به طور واضح قدرت باقیمانده را به شما نشان می دهد
    ظرفیت بزرگ 10000mAh ، بنابراین شما هرگز با تلفن مرده گیر نخواهید شد
    روشنایی بالا اما صرفه جویی در مصرف انرژی ، با چراغ قوه LED برای روشنایی
    ورودی های دوگانه نوع C + Micro USB ، مناسب برای شارژ کردن پاوربانک
    اندازه باریک برای سفر ، آسان برای گرفتن بدون نگرانی و استرس
    ساخته شده در محافظ های مختلف ، ایمن و قابل اعتماد برای استفاده

مشخصات:

    نام تجاری: JOYROOM
    مدل: D-M205
    نوع باتری: لیتیوم پلیمر
    ظرفیت باتری: 10000mAh
    جنس: ABS + PC
    خروجی: DC 5V 2.1A
    ورودی کوچک: DC 5V 2.1A
    ورودی نوع C: DC 5V 2.1A
    اندازه: 154.6 x 71 x 15.7mm
    وزن: 233 گرم
    زمان شارژ: 3 ساعت
غیرقانونی

    SKU: JO326EL0XFITBNAFAMZ
    مدل: D-M219
    رنگ سیاه
    کشور تولید: چین

joyroom بازدید : 36 چهارشنبه 01 آبان 1398 نظرات (0)
 - دو USB Power Bank - 30000mah - White
جزئیات محصول

    رابط کاربری خروجی :: Double Usb
    رابط ورودی: میکرو USB ، USB TYPE C
    پشتیبانی از انرژی خورشیدی: خیر
    روشنایی لامپ LED: خیر
    نوع باتری: باتری لیتیوم پلیمر ، باتری پلیمری
    محل مبدا: گوانگدونگ ، چین (سرزمین اصلی)
    نام تجاری: Joyroom
    شماره مدل: MGD-009
    ابعاد: 168 * 80 * 20
    وزن: 510 گرم
    ظرفیت: 15001-20000 (میلی آمپر ساعت) ، 30000mAh
    نوع سوکت: درگاه USB
    ویژگی ها: ظرفیت بالا
    خروجی: 5V / 2.4A
    پورت USB: 2 پورت USB
    ورودی: 5V / 2.1A
    نام محصول: بانک قدرت شارژر موبایل Joyroom 30000mah
    رنگ سفید
    نوع: شارژر تلفن همراه

مشخصات فنی
ویژگی های اصلی

    رابط کاربری خروجی :: Double Usb
    رابط ورودی: میکرو USB ، USB TYPE C
    پشتیبانی از انرژی خورشیدی: خیر
    روشنایی لامپ LED: خیر
    نوع باتری: باتری لیتیوم پلیمر ، باتری پلیمری
    محل مبدا: گوانگدونگ ، چین (سرزمین اصلی)
    نام تجاری: Joyroom
    شماره مدل: MGD-009
    ابعاد: 168 * 80 * 20
    وزن: 510 گرم
    ظرفیت: 15001-20000 (میلی آمپر ساعت) ، 30000mAh
    نوع سوکت: درگاه USB
    ویژگی ها: ظرفیت بالا
    خروجی: 5V / 2.4A
    پورت USB: 2 پورت USB
    ورودی: 5V / 2.1A
    نام محصول: بانک قدرت شارژر موبایل Joyroom 30000mah
    رنگ سفید
    نوع: شارژر تلفن همراه
joyroom بازدید : 31 چهارشنبه 01 آبان 1398 نظرات (0)
 

شارژر بی سیم JOYROOM پورت های خروجی USB دوگانه Qi شارژر بی سیم - سیاه
مشخصات کالا

    ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت قدرت کافی برای دستگاه شما فراهم می کند

    ورودی و خروجی کارآمد ، سرعت شارژ سریع

    پورت های خروجی USB + USB بی سیم دوگانه ، می توانند سه دستگاه را به طور همزمان شارژ کنند

    صفحه نمایش دیجیتال با کیفیت بالا ، نمایش وضعیت قدرت در هر زمان

    با داشتن پد ضد لغزش ABS ، تلفن همراه خود را در هنگام شارژ در محل خود نگه دارید

    جمع و جور ، سبک و قابل حمل ، کاملاً در جیب شما جای می گیرد

مشخصات:

    مدل: D-M194

    ظرفیت: 10000mAh

    ورودی: 5V 2A (سیمی)؛ 5V 1A (بی سیم)

    خروجی: 5V 2.1A (USB1 / USB2)

    ابعاد: 145x70x16mm

    وزن: 217 گرم

سازگار با:

    iPod iPhone iPod

    گوشی های هوشمند و تبلت های سامسونگ LG HTC Huawei و غیره

بسته شامل:

    1 x JOYROOM شارژ بی سیم بانک قدرت خارجی
    کتابچه راهنمای کاربر 1 x (انگلیسی و چینی)
    موارد دیگر گنجانده نشده است

مشخصات فنی
ویژگی های اصلی

    ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت قدرت کافی برای دستگاه شما فراهم می کند

    ورودی و خروجی کارآمد ، سرعت شارژ سریع

    پورت های خروجی USB + USB بی سیم دوگانه ، می توانند سه دستگاه را به طور همزمان شارژ کنند

    صفحه نمایش دیجیتال با کیفیت بالا ، نمایش وضعیت قدرت در هر زمان

    با داشتن پد ضد لغزش ABS ، تلفن همراه خود را در هنگام شارژ در محل خود نگه دارید

    جمع و جور ، سبک و قابل حمل ، کاملاً در جیب شما جای می گیرد


آنچه در جعبه است
بسته شامل:

    1 x JOYROOM شارژ بی سیم بانک قدرت خارجی
    کتابچه راهنمای کاربر 1 x (انگلیسی و چینی)
    موارد دیگر گنجانده نشده است

عمومی

    SKU: JO326EL0R9BDUNAFAMZ
    مدل: D-M194
    رنگ سیاه
    کشور تولید: چین

joyroom بازدید : 31 چهارشنبه 01 آبان 1398 نظرات (0)
 

شارژر قابل حمل بی سیم پاوربانک JOYROOM D-M205 10000mAh با دارنده تلفن ایستاده
مشخصات کالا

    باتری با کیفیت بالا ، باتری لیتیوم با کیفیت بالا
    سطح بدون لغزش ، احساس لمس ظریف
    می توان آن را به عنوان نگهدارنده ایستاده تلفن برای تماشای راحت استفاده کرد
    دو نوع شارژ ، شارژ بی سیم هنگام تماشای تلویزیون یا بازی ، یا شارژ سیمی با کابل
    با چراغ نشانگر قدرت ، به طور واضح قدرت باقیمانده را به شما نشان می دهد
    ظرفیت بزرگ 10000mAh ، بنابراین شما هرگز با تلفن مرده گیر نخواهید شد
    روشنایی بالا اما صرفه جویی در مصرف انرژی ، با چراغ قوه LED برای روشنایی
    ورودی های دوگانه نوع C + Micro USB ، مناسب برای شارژ کردن پاوربانک
    اندازه باریک برای سفر ، آسان برای گرفتن بدون نگرانی و استرس
    ساخته شده در محافظ های مختلف ، ایمن و قابل اعتماد برای استفاده

مشخصات:

    نام تجاری: JOYROOM
    مدل: D-M205
    نوع باتری: لیتیوم پلیمر
    ظرفیت باتری: 10000mAh
    جنس: ABS + PC
    خروجی: DC 5V 2.1A
    ورودی کوچک: DC 5V 2.1A
    ورودی نوع C: DC 5V 2.1A
    اندازه: 154.6 x 71 x 15.7mm
    وزن: 233 گرم
    زمان شارژ: 3 ساعت

مشخصات فنی
ویژگی های اصلی

    نام تجاری: JOYROOM
    مدل: D-M205
    نوع باتری: لیتیوم پلیمر
    ظرفیت باتری: 10000mAh
    جنس: ABS + PC
    خروجی: DC 5V 2.1A
    ورودی کوچک: DC 5V 2.1A
    ورودی نوع C: DC 5V 2.1A
    اندازه: 154.6 x 71 x 15.7mm
    وزن: 233 گرم
    زمان شارژ: 3 ساعت

joyroom بازدید : 40 چهارشنبه 01 آبان 1398 نظرات (0)
 

JOYROOM D-194 plus 20000mah power wireless 20000mah
بررسی اجمالی
جزئیات سریع

رابط خروجی:
    میکرو USB ، نوع C

رابط ورودی:
    میکرو USB ، USB TYPE C

نوع باتری:
    باتری لیتیوم پلیمر ، باتری پلیمری

محل مبدا:
    گوانگدونگ ، چین

نام تجاری:
    جویروم

شماره مدل:
    D-M194 به علاوه

بعد، ابعاد، اندازه:
    145 * 70.5 * 16 میلی متر

وزن:
    271 گرم

ظرفیت:
    15001-20000 (میلی آمپر ساعت)

نوع سوکت:
    یو اس بی

امکانات:
    ظرفیت بالا

نام محصول:
    پاوربانک بی سیم JOYROOM 20000mah

عملکرد:
    قدرت را تأمین کنید

خروجی:
    5V 3A / 9V 2A / 12V 1.5A

ورودی:
    5V 2A / 9V 2A / 12V 1.5A

پورت USB:
    2 پورت

ظرفیت باتری:
    20000mah

مواد:
    ABS + PC

ضمانتنامه:
    12 ماه

رنگ:
    سیاه ، سفید ، قرمز



قابلیت ارائه

قابلیت ارائه:
    10000 قطعه / قطعه در هفته JOYROOM D121 20000mah power wireless 20000mah

بسته بندی و تحویل

جزئیات بسته بندی
    JOYROOM D-194 plus 20000mah power wireless 20000mah
    1: بسته طراحی JOYROOM ، بسته بندی مشتری استقبال می شود
    جعبه خرده فروشی 2: 1 قطعه / خرده فروشی
    3: 1 قطعه شامل: کابل 18cm + آموزش + پاور بانک
    4: 1 قطعه / جعبه ، 60 قطعه / ctn
    5: اندازه جعبه: 28 * 11.5 * 21.5cm ، اندازه ctn: 51cm * 32cm * 43cm

بندر
    گوانگژو

 

 
۱۰۶۰/۵۰۰۰

نام محصول: JOYROOM D-194 به علاوه 20000mah پاوربانک بی سیم 20000mah
نام تجاری: JOYROOM مدل شماره D-M194 Plus بی سیم
MOQ 10 عدد رنگ: سیاه ، نقره ای
مواد شل: آلومینیوم-آلیاژ ، PC دوستانه با محیط زیست + ABS ، باتری مواد مقاوم در برابر درجه حرارت بالا

20000mah
ورودی: 5V 2A / 9V 2A / 12V 1.5A TYPE: بانک جهانی قابل حمل USB
خروجی: 5V 3A / 9V 2A / 12V 1.5A گارانتی: یک سال
حفاظت:

1. پوسته آلیاژ آلومینیوم درجه هواپیما
نمایشگر 2.LED برای شارژ ولتاژ جریان و وضعیت تخلیه
3. 2 پورت + نوع c + میکرو
امکانات:

ضد نورد و ضد شکستگی. استفاده از آن بسیار بادوام است

سایز لب ، حمل آسان برای آقایان و خانمها

صفحه نمایش LED هوشمند از قدرت باقیمانده. چراغ قوه داخلی برای استفاده کم نور

محصولات ثبت شده ما با تاییدیه CE ، RoHS ، FCC تایید شده اند.

به منظور تأمین برق تلفن و تلفنهای شارژ میکرو USB طراحی شده است.

آرم شرکت شما می تواند با حک کردن لیزر به صورت رایگان مارک شود.

بسته بندی شده در جعبه رنگ ، بهترین مورد تبلیغاتی شرکت است.

عملکرد محافظت: مدار کوتاه ، جریان بیش از حد ، شارژ بیش از حد ، بیش از حد تخلیه


 

joyroom بازدید : 43 چهارشنبه 01 آبان 1398 نظرات (0)
 

Joyroom P1 Ultrathin Earhook REVIEW هدفون بلوتوث
هدست بلوتوث خلاقانه طراحی شده - فاقد وضوح است.

چند سال گذشته ، آیفون من همیشه در کنار آن هدست بلوتوث داشته است. من دوست دارم گزینه ارتباط هندزفری و هدست بلوتوث خوب بتواند آن را فراهم کند. من تقریباً به هر سبکی ممکن و اخیراً توجه کرده ام ، تقریباً به عنوان هدفون بلوتوث مورد علاقه من به Apple AirPods تبدیل شده ام. آنها یک گزینه عالی همه در یک برای سرگرمی و ارتباطات به طور یکسان هستند. اما با قیمت 160 دلار برای یک جفت ، آنها مقرون به صرفه ترین گزینه برای هدست بلوتوث کاربردی در آنجا نیستند. چند اولین هدفون بلوتوث من دستگاه های تک گوش بودند. بنابراین ، هنگامی که من شروع به نگاه کردن به هدفون های با بودجه مناسب کردم ، این همان چیزی است که من با آن شروع کردم یکی از ارزان ترین هدست بلوتوث که من پیدا کردم از طریق خرده فروشی آنلاین Banggood.com بود. آنها یک هدفون به سبک قلاب گوش از Joyroom با قیمت کمتر از 15 دلار ارائه می دهند که این کار را انجام می دهد.

Joyroom P1 Ultrathin Earhook REVIEW هدفون بلوتوث
جزئیات

این گوشی از پلاستیک ساخته شده است و بنابراین بسیار سبک است (7.98 گرم). براساس اطلاعاتی که من از طریق BangGood و Joyroom پیدا کردم ، این هدست برای کاهش دردهایی که افراد هنگام پوشیدن هدفون به سبک گوشواره برای مدت طولانی استفاده می کنند ، طراحی شده است. بلندگو هدفون در پایان استراحت خارج از مجرای گوش است تا بتوانید آنچه را که ارتباط برقرار می شود بشنوید ، اما صدمه ای وارد نمی کند. قرار است فناوری خنثی کننده نویز را ارائه دهد که نویز محیط زیست را کاهش می دهد (به طور کامل بلوکه نمی شود). P1 Earhook از اتصال بلوتوث 4.1 برای اتصال پایدار و انتقال سرعت بالا استفاده می کند. در سه رنگ مختلف - مشکی ، قرمز و نقره ای وجود دارد.

مشخصات

    بلوتوث 4.1
    حالت: HSP / HFP / A2DP / AVRCP
    فاصله: 10 متر
    ولتاژ شارژ / جریان: 5V / 1A
    زمان مکالمه: 5-6 ساعت
    زمان آماده به کار: 120 ساعت پوند
    زمان شارژ: 1-2 ساعت

Joyroom P1 Ultrathin Earhook REVIEW هدفون بلوتوث
تجربه ی کاربر

اولین موردی که من هنگام رسیدن هدفون متوجه شدم بسته بندی بسیار معمولی است که وارد آن شد. از عکس بالا می توانید ببینید که آن را درون یک جعبه مقوایی یک تخته بسیار ساده قرار داده است. به نظر من ، این واقعاً برای محافظت از دستگاه در هنگام حمل و نقل خیلی کار نکرد. خوشبختانه ، آسیب ندیده است ، اما نکته هنوز هم همین است. من از آنجایی که قبلاً آن را با وسایل مناسب بودجه دیدم ، از این نوع بسته بندی ها خیلی شگفت زده نشدم ، اما وقتی برای تحقیق در مورد دستگاه در وب سایت شرکت مادر آنها رفتم ، فهمیدم که آنها نوع دیگری از بسته بندی را برای محصولات ارائه می دهند. هدفون ، که من در زیر گنجانده ام. باید اعتراف کنم که دوست داشتم این نوع جعبه ها را به جای مقوای قهوه ای که به سادگی می گفت "هدفون" است ، ببینم.

Joyroom P1 Ultrathin Earhook REVIEW هدفون بلوتوث

تنظیم هدفون بسیار ساده است. یک دکمه چند منظوره تک (MFB) در قسمت پشت و یک درگاه Micro USB در پایین برای شارژ وجود دارد. هنگامی که MFB را برای مدت زمان 5 ثانیه فشار داده و نگه دارید ، دو علامت را می شنوید. اولین مورد این است که به شما اطلاع می دهد که دستگاه روشن است و دوم اطلاع رسانی جفت شدن. هنگامی که در حالت جفت شدن قرار گرفت ، دستگاه باید در فهرست بلوتوث شما ظاهر شود. در لیست من به عنوان "ET" ظاهر شد. آیفون 7 من فوراً به آن متصل شد. دستورالعمل هایی که با هدست درج شده است به برخی از نشانگرهای خوب اشاره کرد ، اما من یک قطعه از اطلاعات را پیدا کردم که حالت های کاملاً زبانی ندارد. فوراً فهمیدم که دو حالت مختلف زبان وجود دارد - چینی و انگلیسی. هنگامی که من شروع به استفاده از هدفون کردم ، پیام های صوتی به زبان چینی را در اختیار من قرار می داد. من به طور تصادفی فهمیدم که چگونه آن را تغییر دهم (MFB را فشار دهید یا نگه دارید به مدت 1-2 ثانیه بعد از اینکه آن را روشن کرد) و این نحوه کشف من دو حالت زبانی است. دستورالعمل ها در این باره چیزی توجه نمی کنند.
اولین آزمایشی که من اجرا کردم این بود که به سادگی به موسیقی استریم گوش دهم از طریق پاندورا. خوشحال شدم که متوجه شدم که این کار به خوبی انجام شده است. موسیقی به طور متوسط ​​اما کمی توخالی به نظر می رسید. من معتقدم که این ممکن است به این دلیل باشد که بلندگو در خارج از مجرای گوش است ، اما من نمی توانم در این باره مطمئن باشم. تنها موردی که در تجربه گوش دادن به موسیقی از دست رفته بود ، کنترل صدا / آهنگ بود. از آنجا که P1 Earhook تنها یک MFB دارد ، مجبور شدم برای کنترل موسیقی و میزان صدا ، دائماً به رابط تلفن برگردم و به جلو برویم. کیفیت صدا برای تماس های تلفنی بسیار بدتر بود. من یک تماس آزمایشی به سیستم ضبط اکو اسکایپ قرار دادم و فهمیدم که صدای آن بسیار ضعیف شده است. من فکر کردم که شاید این به دلیل اتصال اینترنت به اسکایپ باشد ، بنابراین من یک تماس تلفنی مشروع را با شخصی برقرار می کنم و آنها گفتند در حالی که می توانند مرا بشنوند که برخی از ترک ها وجود دارد و من مثل من در بلندگو صحبت کردم. او گفت ، "من بدتر شنیده ام ، اما شما می توانید صدا بهتری داشته باشید." من همچنین شنیدن تماس گیرنده کمی دشوار بود - و حجم من تا 100٪ روشن شده است.

 
۱۸۷۳/۵۰۰۰

فهمیدم که مدل P1 راحت است. از آنجا که بسیار سبک است و به دلیل اینکه در خارج از مجرای گوش قرار دارد ، من برای پوشیدن آن برای مدت طولانی مشکلی نداشتم. من همچنین دریافتم که خوب در جای خود باقی مانده است. در حالی که پوشیدم زیاد حرکت کردم و آن را از گوش من یا کانال گوش من دور نکرد ، بنابراین حتی اگر حرکت کنم صدا ثابت است.

یکی از آخرین آزمایشاتی که من با P1 Earhook انجام دادم ، آزمایش محدوده فرکانس و تعادل آن بود. بررسی تعادل چیزی است که من معمولاً فقط روی یک هدفون با دو هدفون اجرا می کنم. اما من تصمیم گرفتم این کار را با P1 انجام دهم تا ببینم شاید خروجی استریو خاموش باشد یا خیر. همانطور که معلوم است که هر دو کانال L & R از صدا دارای سیگنال ثابت از طریق P1 بودند و مشکلی با شنیدن صدای هر کانال هنگام پخش آن وجود نداشت. به نظر من تست فرکانس کمی بیشتر گفتن بود. من معمولاً می توانم بین بلندگوهای آیفون و بدون هدفون بین 30 تا 17000 هرتز بشنوم. با حجم 100٪ ، فقط می توانم 80 - 16000 هرتز را با استفاده از P1 بشنوم. این بدان معنی است که احتمالاً صداهای زیادی شنیده می شوند که هنگام استفاده از P1 آنها را نمی گیرم.
نتیجه

حتی اگر من نسبت به P1 Earhook کمی انتقاد کرده ام ، من از آنچه می تواند انجام دهد با توجه به اینکه قیمت آن کمتر از 15 دلار است ، تحت تأثیر قرار گرفته ام. با توجه به این موضوع ، احساس می کنم این یک سرمایه گذاری واقعا ارزشمند برای کسی است که به دنبال گزینه هدفون بلوتوثی با بودجه مناسب است. تا زمانی که انتظار ندارید همان کیفیتی را داشته باشید که از چیزی با قیمت بالاتر برخوردار شوید ، فکر می کنم از داشتن این موارد برای استفاده بدون دست و پا لذت ببرید. در صورت نیاز به چند کنترل بیشتر ، گزینه های مختلفی در خارج از محدوده 40-50 دلار وجود دارد که کیفیت صوتی بالایی (ورودی / خروجی) و کنترل بیشتری را ارائه می دهد. اگرچه این یک هدفون 15 دلاری است ، اما من هنوز دوست دارم کیفیت صوتی بهتری با تماس های تلفنی کمی بهتر ببینم زیرا این هدف اصلی آن است.

 


joyroom بازدید : 39 چهارشنبه 01 آبان 1398 نظرات (0)
 

نقد و بررسی: JOYROOM JR-T04s Bluetooth 5.0 TWS گوش دو طرفه بی سیم
امروزه یکی از گرایش های مورد علاقه من در فن آوری ، گوش های هدفون بی سیم است که نیاز به هر نوع سیم را کاملاً از بین می برد. گوشواره های بی سیم امروزه بیش از یک گزینه به یک ضرورت تبدیل شده اند ، این به این دلیل است که امروزه بیشتر تلفن های هوشمند پرچمدار در حال کشتن جک هدفون هستند. از زمان انتشار اپل AirPods اپل ، دیگر تولید کنندگان گوشی های هوشمند به آرامی از این جزء فاصله می گیرند.
بیرون از جعبه ، گوشهای JOYROOM JR-T04S TWS اولین جلوه عالی را ایجاد می کند. آنها با یک باتری 500 میلی آمپر ساعتی با یک باتری 500 میلی آمپر ساعتی ، براق و براق براق را در خود جای داده اند که می تواند بیش از 11 بار هدفون را شارژ کند ، کابل شارژ میکرو USB و کتابچه راهنمای کاربر.
طراحی و کیفیت ساخت

از نظر به نظر می رسد ، واکنش اولیه اکثر مردم به مورد شارژ گوشواره JOYROOM JR-T04S کمی با Apple AirPods یکسان است اما اگر از نزدیک به آن نگاه کنید ، JOYROOM کمی بزرگتر از دومی است ، هرچند که هر دو ماده یکسان پلی کربنات دارند . در قسمت جلویی ، لوگوی مارک تجاری را مشاهده خواهید کرد در حالی که در قسمت پشتی جزئیات جزئیات باتری آن با 500mAh برای کیس و 45mAh برای هر گوشواره را مشاهده خواهید کرد. اگر ریاضی را انجام دهید ، می توانید تا 11 بار گوش های گوش را شارژ کنید. در زیر مورد ، پورت شارژ میکرو USB و نشانگر چراغ LED باتری را مشاهده خواهید کرد.
گوشواره گوش و گوش چپ و راست دارای دکمه جفت شدن با یک نشانگر LED است. باز هم ، این طراحی مرا به یاد Apple Airpods با بدنه بلند برای میکروفون می اندازد. بلندگو و کیفیت صدا JOYROOM JR-T04S می تواند تجربه صوتی شگفت انگیزی را به خصوص به دلیل قیمت آن به شما ارائه دهد. گوشهای گوش با اکثر گوشواره های سیمی HIFI در سطح ورودی مطابقت دارند. همانطور که همه ما می دانیم ، هدفونهای سیمی معمولاً از تلفنهای بی سیم بهتر هستند زیرا اتصالات سیمی نسبت به انتقال صوتی بی سیم صدای کمتری دارند. یکی دیگر از عواملی که به نظر می رسد بسیار خوب است ، استفاده از یک درایور بزرگ پویا 13 میلی متر است که بزرگتر از اکثر درایورهای 10 میلی متری است که در مانیتورهای گوش یافت می شوند. در حالی که ممکن است برخی از هدفونهای بی سیم با قیمتی مشابه ، دارای پاسخ باس بزرگتری باشند ، اما به همان اندازه تمیز نیستند ، و کیفیت صدا آنقدر هم غافل نیست.

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی: JOYROOM JR-T04s Bluetooth 5.0 TWS گوش دو طرفه بی سیم | آیکن MNL
در کل ، JOYROOM JR-T04S یکی از بهترین گوشواره های صدا در بازار به دلیل قیمت آن است. حتی می تواند در مقابل برخی از گوش های گران قیمت TWS از نظر کیفیت صوتی نیز بالا برود. امکانات JOYROOM JR-T04S بسیار آسان است ، و جفت شدن دستگاه بسیار آسان و سریع است. تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که گوشهای گوش را از کیس جدا کرده و سپس از طریق بلوتوث وصل کنید. یک ویژگی من در مورد این دستگاه دوست دارم این است که حتی اگر از قطعه دیگر استفاده نکنید می توانید از آن استفاده کنید. از آنجا که هر قطعه می تواند به عنوان جوانه اصلی شما کار کند. این کار در شرایطی که کار می کنید کامل است و هنوز هم باید از محیط اطراف خود آگاه باشید. فقط منتظر بمانید تا چراغ LED سفید و نارنجی چشمک بزند. پس از جفت شدن با دستگاه ، اتصال دوباره آن کار بی دردسر است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که آن را از داخل پرونده جدا کنید و به طور خودکار به دستگاه زوج شما متصل خواهد شد. همچنین دارای استاندارد جدید بلوتوث 5.0 با تأخیر و ثبات مناسب است. تاخیر صوتی حتی اگر کمی از دستگاه منبع من فاصله داشته باشد به ندرت اتفاق می افتد. اگر از منبع زیر 10 فوت فاصله داشته باشید ، می تواند از دیوارها نیز عبور کند. کارکردهای یک دکمه شامل موارد زیر است: برای استفاده از دستیاران صوتی مانند سیری و گوگل ، فشار طولانی L / R برای امتناع از تماس ، فشار طولانی L / R ، فشار کوتاه L / R برای پاسخ یا قطع تماس ، مطبوعات کوتاه L / R برای پخش و مکث موسیقی ، فشار طولانی L برای آهنگ قبلی و فشار طولانی R برای آهنگ بعدی. متأسفانه ، سنسوری برای متوقف کردن صدا در هنگام خارج کردن هدفون از گوش های خود ندارید. کنترل صدا روی هدفون نیز وجود ندارد.

 

عمر باتری JOYROOM JR-T04S دارای باتری های LiPol 45mAh در هر قطعه است در حالی که این مورد 500mAh است. درست به قول خود ، هدفون گوش در هر بار ممکن است تا 3 ساعت دوام آورد. مدت زمان شارژ در هر هدفون 2 ساعت است در حالی که می توان با استفاده از یک شارژر 5V / 1A به مدت 3.5 ساعت شارژ کرد. PROS design طراحی سبک یک اندازه متناسب با همه آنها ✅ نزدیک به اتصال بدون تاخیر speed سرعت اتصال سریع ✅ کیفیت عالی صدا برای قیمت های آن CONS من قادر به یافتن رتبه IP برای مقاومت در برابر آب نیستم char شارژ کند برای هر دو مورد و earbuds ❎ هیچ سنسوری برای متوقف کردن صدا در هنگام برداشتن هدف از گوش دادن به حکم شما امروز نمی توانید یک هدفون بی سیم واقعاً بی سیم در بازار پیدا کنید که به اندازه این قیمت مقرون به صرفه باشد. خوب ، دیجیتال واکر توانست چیزی خوب و مقرون به صرفه را به عنوان JOYROOM JR-T04S منتشر کند. JOYROOM JR-T04S مشخصات درایور: پاسخ فرکانس دینامیکی 13 میلی متر: 20Hz تا 20KHz امپدانس: 32 اهم SNR: 95dB ist تحریف 3DB: <5٪ @ 1KHz ، 1mW میکروفن موج سینوسی: بلوتوث دو میکروفون: 5.0 باتری: 500mAh (مورد) ، 45mAh LiPol (در هر گوشواره) ابعاد: 46.4 x 18.5 x 19.5 میلی متر وزن: 65 گرم قیمت و در دسترس بودن گوشواره های بودجه JOYROOM JR-T04S TWS Bluetooth 5.0 در حال حاضر در فیلیپین در OMG Feel Good Gadgets Store و Digital Walker فقط با PHP موجود است. 1390

 

joyroom بازدید : 37 چهارشنبه 01 آبان 1398 نظرات (0)

هدفون گوشواره JWROOM JR-T04S True Wireless Bilater Bluetooth 5.0 Earbuds TWS با بررسی جعبه شارژ

مانیل ، فیلیپین - حرفهای بلند ، مسافرتی و فنی! اگر نمی خواهید آخرین نسخه های دنیای فناوری را از دست بدهید و به اندازه کافی از هدفون های سیمی خود استفاده نکردید ، باید جدیدترین یافته ما - JOYROOM JR-T04S TWS Bluetooth 5.0 Earbuds را بررسی کنید.
JOYROOM JR-T04S TWS Bluetooth 5.0 Earbuds
JOYROOM JR-T04S TWS Bluetooth 5.0 Earbuds

در این نسل ، مردم بیشتر به راحتی و کارآیی می پردازند. با استفاده از این گوشواره های مدرن بلوتوث ، شما فقط نمی توانید گوش دادن به موسیقی بدون سیم را تجربه کنید ، اما خودتان را از گرفتن تلفن خود برای بررسی آب و هوا ، برقراری تماس یا حتی برای کاهش صدا ، نجات می دهید.

Joyroom یک نام تجاری مشهور است که از سال 2009 لوازم جانبی موبایل و محصولات الکترونیکی بالایی تولید می کند.
داخل جعبه چیست

این همراه با هدفون بلوتوث JR-T04S ، کیف شارژ باتری 500 میلی آمپر ساعت ، 1 کابل USB و کتابچه راهنمای کاربر است. در مورد ظاهر کلی هدفون ، دکمه چند کاره ، میکروفون ، پین تماس با شارژ و چراغ نشانگر LED وجود دارد.
وقتی سرعت اتصال به هم می رسد ، همه چیز بدون درز است - بلوتوث خود را باز کنید ، روی "JR-T04S" کلیک کنید و برای فعال سازی جفت شدن ، چند ثانیه صبر کنید. فقط توجه داشته باشید که حالت جفت کردن فقط 10 دقیقه طول می کشد و در صورت عدم استفاده به طور خودکار خاموش می شود.
همانطور که ما هدفون بلوتوث بی سیم را امتحان کردیم ، تقریباً 3 و نیم ساعت به طول انجامید که فکر می کنم خوب نیست. این صدا پانچ است ، و گوش دادن به موسیقی و پادکست در مقایسه با گوشواره های سیمی معمولی بسیار لذت بخش است.
آنچه در مورد آن دوست داشتیم

درست مانند هر هدفون بی سیم دیگر ، JOYROOM JR-T04S پاسخگویی به تماسهای ساده را آسان می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که دکمه چند منظوره را در هر دو طرف هدفون کوتاه کنید ، و همچنین اگر می خواهید تماس را خاتمه دهید ، مکالمه کوتاه است. اما اگر می خواهید تماس دریافتی را امتناع کنید ، دکمه چند منظوره را به مدت دو ثانیه فشار دهید. آسان است ، اینطور نیست؟
اگر کاربر آیفون هستید ، نکته دیگر "Awaking Siri" است. فقط روی دکمه چند منظوره دوبار کلیک کنید و خوب هستید.

وقتی در حال رفت و آمد یا کار هستید و نمی خواهید مزاحمت شوید ، نگران نباشید! این هدفون برای کاهش نویز ، از صدای نویز هوشمند و یک فناوری بلوتوث 5.0 با هماهنگ سازی صدا برای جلوگیری از تأخیر در هنگام بازی و تقویت ارتباط بیشتر بهره می برد.

راحت پوشیدن شما حتی احساس نمی کنید که آن را پوشیده اید!
از کجا بخریم

جدیدترین سری T های JOYROOM از نظر طراحی بسیار شیک و بسیار اسپرت است. برای کسانی که کار می کنند و مسافرت می کنند عالی است. همچنین از نظر قیمت PHP1،390 بسیار مناسب است و در نزدیکترین فروشگاه های دیجیتال واکر و OMG Feel Good Gadgets موجود است.

لیست کاملی از هتل ها و استراحتگاه های مقرون به صرفه را از طریق آگودا بررسی کنید و یا می توانید از ویژگی های موجود در Airbnb در شهر دیدن کنید

آیا می خواهید داستان های بیشتری مانند این؟ لطفاً برای ایده های سفر بیشتر ، #TeamOutofTown ، در Facebook ، و Twitter ، Instagram و Pinterest را دنبال کنید.

همچنین بخوانید:

    Apple AirPods: آیا قیمت آن ارزش دارد؟
    مرور GADGET: بلندگو بلوتوث صوتی Marshall Acton II
    بررسی ابزارک: بسته باتری بی سیم Momax Q. Power Pro با اسکله هوشمند

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 149
  • بازدید سال : 1,012
  • بازدید کلی : 4,005