loading...
بررسی تخصصی پاوربانک جویروم
joyroom بازدید : 25 چهارشنبه 15 آبان 1398 نظرات (0)

بررسی پاوربانک ای دیتا مدل P16750 ظرفیت 16750 میلی‌آمپرساعت

شارژ خروجی:
همانطور که در بخش "ظرفیت توان" ذکر کردیم ، این شارژر قابل حمل فقط از یک درگاه واحد استفاده می کند و به این دلیل که شما به ظرفیت انرژی بیشتری نیاز دارید و سرعت شارژ از درگاه منفرد نیز واقعاً به آن نیاز دارد.
پاوربانک adata مدل p16750
درگاه شارژ USB از ویژگی های Quick Charge 3.0 برخوردار است و بنابراین می توانید تلفن های هوشمند سازگار Quick Charge 3.0 و 2.0 را با حداکثر سرعت شارژ خود شارژ کنید. پاوربانک adata با ظرفیت 16750درگاه Quick Charge دارای سرعت خروجی شارژ 5 ~ 6V / 3A ، 6 ~ 9V / 2A ، 9 ~ 12V / 1.5A است.
با این حال ، اگر شما یک دستگاه شارژ سریع غیر سازگار را با این شارژر قابل حمل شارژ می کنید ، می توانید سرعت شارژ 5V / 2.0A را بدست آورید. این ممکن است بهترین سرعت شارژ استاندارد به اندازه 5V / 2.4A نباشد ، پاوربانک adata مدل p16750
 اما 2 آمپر شارژ بسیار بهتر از یک آمپر واحد است.
شارژ ورودی:
این شارژر قابل حمل EasyAcc برای شارژ مجدد از پورت ورودی Micro-USB استفاده می کند و سرعت شارژ آن 5V / 2.0A است. برای شارژ مجدد شارژر قابل حمل با حداکثر توان آن ، باید از یک شارژر دیواری USB 2 آمپر استفاده کنید و بنابراین در مدت 5 ساعت شارژ کامل دریافت خواهید کرد.
خوب خواهد بود که از ورودی سریع شارژ استفاده کنید زیرا Output از Quick Charge استفاده می کند ، بنابراین کاربران سازگار Quick Charge می توانند از شارژرهای دیواری USB Quick Charge برای سرعت شارژ سریعتر پاوربانک adata مدل p16750
  استفاده کنند. قطعاً ، چیزی که EasyAcc باید در نظر بگیرد.
طرح
اندازه و وزن:
البته مهمترین قسمت شارژر قابل حمل ، در این حالت ، پاوربانک adata مدل p16750
 عامل باریک شکل آن است.
به این دلیل که دارای طول 5.2 اینچ ، عرض 2.5 اینچ و ضخامت 0.5 اینچ است. وزن شارژر قابل حمل 6.5 اونس است.
این به راحتی می تواند در جیب شما جای بگیرد ، اما تعبیه کردن آن در جیب به همراه گوشی هوشمند کمی کشش است زیرا دارای ضخامت 0.5 اینچی است و اگر می خواهید آن را در جیب خود قرار دهید ،پاوربانک adata مدل p16750
  می خواهید به آن اضافه کنید. با تلفن خود
بنابراین بهتر است این شارژر قابل حمل را به تنهایی در جیب پاوربانک adata مدل p16750
 قرار دهید یا حتی بهتر ، این شارژر قابل حمل در حالی که شارژ می کنید و همزمان از تلفن خود استفاده می کنید ، بسیار مناسب است. وزن نیز بسیار سبک است.
اجزای عملکردی:
این شارژر قابل حمل در کنار قابلیت حمل آسان ، بسیار ساده است.
این سه بخش اصلی در یک قسمت کوتاه وجود دارد که شامل پاوربانک adata با ظرفیت 16750 موارد زیر است:
چراغ قوه
درگاه خروجی USB
پورت ورودی میکرو USB
چراغ قوه کاملاً روشن است و می توانید با نگه داشتن دکمه روشن و خاموش کردن آن با فشار دادن دوباره دکمه روشن ، آن را روشن کنید. دکمه پاور در قسمت طولانی شارژر قرار دارد و کار دیگر آن اینست که وقتی دستگاه را به پاور بانک وصل کردید شارژ را روشن کنید.
سپس در قسمت بالا جایی است که 4 نشانگر قدرت LED LED وجود دارد.
ساختن
ساختار و مواد:
تمام شارژر قابل حمل از پلاستیک ساخته شده است و ساختار آن به خوبی ساخته شده است و دارای 3 قطعه اصلی است که آن را در کنار هم نگه می دارند. بنابراین استحکام شارژر قابل حمل حتی اگر بخواهید آن را رها کنید ، کاملاً محکم است ، اما در عین حال ، هیچ پاوربانکی ناهموار نیست ، بنابراین فقط مراقب آن باشید.
اگر ما در مورد اجزای سازنده صحبت می کنیم ، آنها بسیار  پاوربانک adata مدل p16750
 مناسب هستند ، زیرا درگاه USB کابل شارژ شما را بسیار محکم نگه می دارد و وقتی روشن کردن چراغ قوه و همچنین هنگام شروع شارژ ، دکمه پاور بسیار پاسخگو است.
فنی:
بیشتر اوقات وقتی نوبت به شارژرهای قابل حمل باریک می رسد ، نگرانی اصلی نحوه برخورد آنها با گرمای تولید شده در هنگام شارژ ، به ویژه با استفاده از Quick Charge است.
در این حالت ، این شارژر قابل حمل EasyAcc در برخورد با گرما کار بسیار خوبی انجام می دهد زیرا بیشتر اوقات خنک مانده است اما در صورت شارژ شدن برای مدت طولانی می تواند گرم شود.پاوربانک adata مدل p16750
قابلیت اطمینان
با استفاده از شارژ سریع ، این شارژر قابل حمل EasyAcc برای کسانی که دارای دستگاه های سازگار با Quick Charge هستند ، قابل اطمینان تر است زیرا قادر به شارژ دستگاه های خود با حداکثر توان هستند.
سرعت شارژ برای دستگاه های استاندارد نیز بسیار مناسب است اما تنها 5V / 2.0A است و اگر دستگاه استاندارد دارید پس چیزی را مانند Anker PowerCore 10000 توصیه می کنیم زیرا دارای سرعت شارژ 5V / 2.4A و در عین حال حفظ باریک است. عامل شکل نیز
البته قسمت اصلی قابل اعتماد با طراحی آن ، فرم باریک آن است زیرا می تواند در هر مکانی با شما همراه باشد.
خلاصه:
قدرت:
ظرفیت برق برای شارژ اکثر تلفن های هوشمند حداقل به میزان پاوربانک adata مدل p16750
 دو بار کافی است ، صرف نظر از اینکه دستگاه شارژ سریع یا غیر سازگار سریع را شارژ کنید.
طرح:
این یک فاکتور فرم باریک است که می تواند به راحتی به راحتی در جیب شما جای بگیرد یا می توانید همزمان با شارژ و استفاده از تلفن هوشمند خود ، آن را با یک دست نگه دارید.
ساختن:
کیفیت ساخت با استفاده از قطعات بسیار کمی از شارژر قابل حمل بسیار عالی است و همچنین دارای اجزای حق بیمه فوق العاده نیز می باشد.
قابلیت اطمینان:
اگر از یک دستگاه سازگار با Quick Charge با آن استفاده می کنیدپاوربانک adata مدل p16750
 ، 100٪ قابل اطمینان است و اگر اینطور نیست ، این شارژر قابل حمل هنوز هم بسیار خوب است. اما توصیه می کنیم در صورت نداشتن شارژر قابل حمل که از شارژ سریع استفاده نکنید.
مشخصات شارژر قابل حمل باریک EasyAcc 10،000mAh با سریع
شارژ:
ظرفیت:
تبلیغ شده: 10،000mAh پاوربانک adata مدل p16750
خروجی استاندارد
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 230
  • بازدید سال : 841
  • بازدید کلی : 3,834