loading...
بررسی تخصصی پاوربانک جویروم
joyroom بازدید : 29 چهارشنبه 01 آبان 1398 نظرات (0)
 

10 بانک برتر قدرتمند و محبوب سال 2019
اهمیت قدرت در زندگی روزمره ما تقریباً مانند یک ضرورت است. تلفن ها و لپ تاپ ها به یک بخش اساسی در زندگی ما تبدیل شده اند - یک بار برای خود زمان ، پیام ها و ایمیل ها را بررسی کنید. با وجود فناوریهای جدید ، بیشتر کارها روی تلفنها یا خود i-pads است ، بدون آنکه به دفتر بیاید.

با این حال ، همه چیز وقتی به سمت جنوب پیش می رود که هیچ هزینه ای در تلفن ها و تبلت ها وجود ندارد شاید وصل کردن بدیهی ترین راه حل باشد ، اما در مورد آن دسته از افرادی که همیشه در حال حرکت هستند ، چه می شود. اینجاست که نقش بانکهای قدرت اهمیت خود را پیدا می کند. استفاده از پاور بانکها خود می توانند بخش قابل توجهی از دوباره پر کردن را انجام دهند. بنابراین ، دانستن برخی از محبوب ترین مارک های پاور بانک های سال ضروری است:
1. Anker PowerCore 10000 ، یکی از کوچکترین و سبکترین باتری های خارجی 10000 میلی آمپر ساعت ، ...
2. شارژر قابل حمل INIU ، پاوربانک 10000mAh ، پورت USB با سرعت بالا 4.8A با باتری چراغ قوه ... شارژر قابل حمل INIU ، 3. پاوربانک 10000mAh ، 3.8 پورت USB با سرعت بالا 2.8A با باتری چراغ قوه ...
4- شارژر قابل حمل Anker PowerCore 20100mAh - پاور بانک فوق العاده با ظرفیت بالا 4.8A و ...
5. شارژر قابل حمل Anker PowerCore 5000 ، باتری خارجی بسیار کم 5000mAh با شارژ سریع ...
6. شارژر باتری خارجی Aibocn Power Bank 10،000mAh با چراغ قوه برای تلفن آی پد سامسونگ ...
7. شارژر قابل حمل Xcentz 10000mAh PD ، شارژر تلفن قابل حمل USB-C تحویل برق 18W و شارژ سریع ...
. شارژر قابل حمل بی سیم 8AIDEAZ بی سیم 20000mAh ، شارژر USB Power C 18W PD USB C ، شارژر LCD ...
9. شارژر قابل حمل GETIHU ، پاور بانک فوق العاده باریک 10000 میلی آمپر ساعت ، باتری 2 پورت USB با سرعت بالا 4.8A ...
10. شارژر قابل حمل POWERADD EnergyCell 10000 جمع و جور ، کوچکترین بانک قدرت 10000 میلی آمپر ساعت سازگار برای ...
11. شارژر قابل حمل باریک و باریک USB باتری USB 10000mAh باتری USB C 10000mAh باتری USB دوگانه ...

ا داشتن یک مشتری بزرگ در سراسر جهان ، Anker PowerCore 10000 در حال انجام کارهای عالی است که بسیاری از زندگی را شارژ می کند و به دلیل باتری کم از جلوگیری از هرگونه ناپیوستگی جلوگیری می کند. 10000mAh مقدار زیادی از پشتیبان گیری از انرژی است ، و همه آن را در ساخت بسیار جمع و جور با طراحی بیرونی مینیمالیستی قرار می گیرند. این یکی از محبوب ترین شارژر تلفن آمازون I است که سه و نیم چرخه شارژ را به من می گویند 8. اگرچه ویژگی Qualcomm Quick Charge وجود ندارد ، اما به دلیل ترکیب قدرت IQ و ولتاژ افزایش ، شارژ سریعتر است. از ویژگی هایی که به طور انحصاری در Anker PowerCore 10000 موجود است. بسته بندی جمع و جور شارژر آن را ایمن تر می کند به عنوان یک سیستم ایمنی MultiProtect از آن محافظت می کند. این شارژر در چهار رنگ مختلف موجود است و دارای 18 ماه ضمانت و بسیار خدمات مشتری کارآمد.
آنچه دوست داریم

    فناوری شارژ با سرعت بالا
    سیستم ایمنی هم برای شارژر و هم برای دستگاه
    این شارژر در چهار رنگ جذاب موجود است

حکم ما

Anker PowerCore مطمئناً روزهای کاستی را دور نگه می دارد ، به معنای دقیق به معنای شارژ. فشردگی و ایمنی همان چیزی است که باعث می شود جدا از شارژ سریع سرعت ، برنده شود.


شارژ با سرعت بالا توسط سری INIU 10000 mAh ضبط شده است که 1.4 برابر سریعتر از شارژر استاندارد است و در هر درگاه USB دارای خروجی 4A است. شارژر با ظرفیت بالا به سه چرخه شارژ کامل می دهد ، که کمک می کند تا از سه روز پیاده روی با منبع انرژی کافی استفاده کند. این دستگاه با شارژ همزمان دو دستگاه و یک چراغ قوه LED که هنگام سفر برای مسافرتهای طولانی مفید است ، متنوع است.

تنها کاری که باید انجام دهید اینست که دکمه روشن / خاموش را دو بار فشار دهید تا دستگاه را روشن یا خاموش کنید. آی سی کنترل هوشمند از دستگاه در برابر تصادفات شارژ دزدگیر محافظت می کند و اجرای ایمن شارژ را تضمین می کند. این دستگاه از گارانتی سه ساله و پشتیبانی فنی با طول عمر برخوردار است ، اما در این صورت ممکن است شخصی برای خرید این شارژر برای دستگاه های اندرویدی در نظر گرفته شود زیرا آنها کابل تلفن من ندارند.
آنچه دوست داریم

    دو درگاه شارژ برای شارژ چند دستگاه
    چراغ قوه LED موجود در شارژر
    محافظت از آی سی در برابر شارژ اشتباهات

حکم ما

شارژر قابل حمل INIU کاملاً متنوع است و از گارانتی سه ساله و پشتیبانی مادام العمر استفاده می شود. اگر شارژ با سرعت زیاد باشد و همچنین از ظرفیت بسیار خوبی برخوردار باشد ، چه چیزی می تواند از فرد بخواهد


پاوربانک با وزن کمی به عنوان یک قوطی سوپ یا یک جعبه سبزیجات پخته ، فوق العاده سبک Anker Power Core 20100 میلی آمپر ساعت می تواند یک بار تلفن I را شارژ کند. فناوری دوگانه Power IQ و Voltage Boost این امکان را برای شارژر فراهم می کند که سریعترین شارژ را برای androids تحویل دهد و من به طور یکسان صدا می کنم. پاوربانک دارای سیستم ایمنی MultiProtect است که محافظت کامل از فرد و همچنین دستگاه را تضمین می کند. بسته بندی شامل یک کابل میکرو USB ، کیسه مسافرتی ، راهنمای استقبال و کابل رعد و برق برای تلفن های I و I-pad است. شارژر همه کاره از سری 20100 میلی آمپر ساعت در چهار سایه جذاب موجود است.
آنچه دوست داریم

    ظرفیت بزرگ 20100 میلی آمپر ساعت
    سیستم ایمنی چند محافظت برای دستگاه و شخص
    قدرت دوگانه IQ و Voltage Boost

حکم ما

Power Core یک شارژر همراه همه کاره است که از ظرفیت و ویژگی های محافظ قابل توجهی برخوردار است. شارژر قابل حمل در چهار سایه جذاب ، سرمایه گذاری خوبی برای همه آن تعطیلات طولانی است.


به نظر می رسد رفت و آمد روزمره بدون تلفن خسته کننده است. اما پس از آن طرف دیگر بحث این است که چگونه می توان خیلی زود تمام اتهامات را از دست داد. خرید پاوربانک با ظرفیت زیاد معنی ندارد. این زمانی است که Anker برای تمام آن دسته از مسافران روزانه یک پاور بانک فوق العاده 5000 میلی آمپر ساعتی طراحی کرده است. در چهار رنگ مختلف موجود است ، پاور بانک تلفن همراه دارای مزایای بسیاری است. فناوری PowerIQ شارژ سریعتر از سایر دستگاه ها را آسان تر می کند. برخی لوازم جانبی همراه با پاوربانک مانند کابل میکرو USB ، راهنمای خوش آمدید ، کابل USB-C و کابل لایتنینگ وجود دارد که برای کاربران تلفن I مفید است. ضمانت نامه 18 ماهه رایگان مانند تسکین برای شرایطی است که در آن عملکرد قابل توجهی در عملکرد پاور بانک ضرر می کند.
آنچه دوست داریم

    جمع و جور بودن محصول
    18 ماه ضمانت بدون استرس
    بهترین انتخاب برای مسافران مسافت کوتاه روزانه

حکم ما

پاوربانک های Power Core 5000 mAh برای مسافرین روزانه بسیار مفید هستند و از فناوری Power IQ بهره می برند که کاملاً چشمگیر است.


در طراحی زیبا و جمع و جور ، بانکهای قدرت Aibocn با طراحی منحصر به فرد ضد اثر انگشت خود بسیار نفیس هستند. دو درگاه USB ، 2 Amp و 1 Amp به ترتیب برای دستگاه های مختلف بسیار مفید هستند. این اجازه می دهد تا به طور همزمان شارژ دستگاه های آندروید و i با سرعت بالا و بدون هیچ گونه وقفه ای. حفاظت ایمنی هوشمند با شارژر پاوربانک ، جایگذاری محافظت بیش از حد شارژ ، بیش از حد تخلیه ، جریان بیش از حد ، ولتاژ بیش از حد و اتصال کوتاه را آسان تر می کند. همچنین برای اهداف اضطراری یک چراغ قوه در پاور بانک وجود دارد. مینی شارژر i-pad در چهار رنگ استاندارد در بازار موجود است.
آنچه دوست داریم

     حفاظت ایمنی هوشمند
     چراغ قوه گنجانده شده است
     دو درگاه USB مختلف با Amper مختلف

حکم ما

Aibocn یک انتخاب عالی برای پاوربانک است زیرا امکان شارژ شدن با درگاه های USB 1A و 2A را دارد.


در هنگام جمع و جور بودن ، هیچ کس نمی تواند شارژر قابل حمل Xcentz 10000 میلی آمپر ساعتی را ضرب و شتم کند. پاوربانک به سختی اندازه یک کارت اعتباری است و می تواند کاملاً مناسب در کف دست کاربر باشد. فن آوری های 18W PD و QC 3.0 که در سیستم ساخته شده اند ، وظیفه شارژ سریع دستگاه ها را بر عهده دارند. دو درگاه USB ، یکی برای آندروید و همچنین دستگاه های تلفن i وجود دارد که روند شارژ را برای کاربران آسان تر می کند. نصب این شارژر برای سایر دستگاه ها نیز آسان است و باتری LG 21700 تحمل بالایی را به تحمل 500 چرخه شارژ می دهد. دستگاه سه برابر سایر روش های متوسط دوام دارد.
آنچه دوست داریم

     ترکیبی از فناوری های 18W و QC 3.0
     باتری LG 21700 با دوام بالایی به دستگاه می دهد
     شارژر به اندازه جمع و جور

حکم ما

با داشتن یک مدل از Xcentz 10000 میلی آمپر ساعت در دست ، ممکن است شخصی بخواهد در دستگاه خودپرداز دقت کند. اشتباه کردن پاوربانک برای کارت بدهی یک اشتباه صادقانه و عادی است.


یا تاکنون از اصطلاح شارژ بی سیم شنیده اید ، که در آن شارژ فقط بدون داشتن سیم متصل مبدل می شود؟ این فناوری بسیار امکان پذیر است و مانند بازار شارژر بانک قدرت Aideaz 20000 میلی آمپر ساعتی یک واقعیت است. این دستگاه با آیفون X ، XS ، XS Max ، XR ، سامسونگ S9 ، S9 + ، S10 ، S10 + و هر دستگاه تلفن همراه که Qi را در آنها فعال کرده است سازگار است. پاوربانک از PD و QC با ورودی و خروجی 18W پشتیبانی می کند. پاوربانک دارای صفحه نمایش LCD است که اطلاعات مربوط به شارژ باتری و حالت شارژ فعلی را نشان می دهد. کل بسته بندی با ضمانت 18 ماهه و خدمات پسند مشتری ارائه می شود.
آنچه دوست داریم

    دستگاه با بسیاری از دستگاه ها سازگار است
    پاوربانک دارای صفحه نمایش LCD است که اطلاعات لازم را نشان می دهد
    پاوربانک از PD و QC پشتیبانی می کند

حکم ما

با وجود شارژر پاور بانک Aideaz 20000 میلی آمپر ساعتی ، ممکن است برای مدتی به هیچ منبع دیگری احتیاج نداشته باشید ، و هنگامی که بتوانید بی سیم شوید ، نیازی به استفاده از انرژی از طریق بند ناف نیست.


همچنین ممکن است از نظر ظاهری و طراحی پاوربانک ، سلیقه های ظریف و ظریف و ظریف باشد ، با وجود اینکه بانک های قدرت Getihu در رنگ های طلایی ، نقره ای و سیاه در دسترس هستند. موارد باریک و جمع و جور از Getihu نیروگاههایی هستند که بازده زیادی دارند. پاوربانک دارای کارت هوشمند هوشمند هوشمند Getihu بوده و دارای پورتهای خروجی USB دوگانه است که امکان شارژ همزمان i-phone و i-pad را فراهم می کند. می توان با استفاده از دکمه پاور ، چراغ اضطراری را روشن یا خاموش کرد. سیستم مدیریت هوشمند هوشمند IC دستگاههای خود را در برابر خرابی های شارژ بیش از حد جریان ، بیش از حد ولتاژ ، بیش از حد ، بیش از حد و جریان کوتاه محافظت می کند. پاوربانک ها دارای ضمانت سه ساله به همراه پشتیبانی فنی مادام العمر هستند.
آنچه دوست داریم

     درج گارانتی سه ساله
     هوشمند مدیریت سیستم آی سی
     مکانیسم ساده روشن و خاموش با استفاده از دکمه پاور

حکم ما

موارد باریک و کم حجم توسط Getihu در ذخیره بارهای زیادی کاملاً کارآمد است. آنها تمام اقدامات احتیاطی را دارند.



هرگز در مورد پاوربانک به اندازه آن قضاوت نکنید- فقط با وزن 6 اونس ، سلول انرژی Poweradd با اکثر دستگاه هایی مانند iPhone Xs / XR / Xs Max / X / 8/8 Plus / 7/7 Plus / 6 / سازگار است. 6 Plus / 6S / 6S Plus / 5، iPad 2/3/4 / Air / Air 2/2017 / Mini 2/3/4، Samsung Galaxy S9 / S9 + / S8 / S8 + / S7 / S7 Edge / S6 / S6 Edge / S5 / S4 ، Kindle Fire HD / HDX ، هواوی و حتی بیشتر. پاوربانک از سلول باتری با چگالی بالا استفاده می کند همانطور که در مدل تسلا یافت می شود. چگالی انرژی 20٪ افزایش می یابد ، و ظرفیت مونومر 33٪ افزایش می یابد ، که باعث می شود اندازه کوچکتر و عملکرد بهتری داشته باشد. پاوربانک S9 را در دو ساعت با استفاده از خروجی 2.4 A شارژ می کند. ضمانت 24 ماهه همراه با بسته بندی وجود دارد که کمک بسیار خوبی است.
آنچه دوست داریم

     سازگاری چندگانه
     باتری با کیفیت بالا
     24 ماه ضمانت

حکم ما

وقتی کیفیت باتری به خودی خود بسیار بالا است ، چرا نگران بقیه هستید؟ نام محصول خود در مورد کیفیت زیادی صحبت می کند - این ارزش را به کاربر اضافه می کند.


پاوربانک مدل 10000 میلی آمپر ساعتی توسط اومار نمونه ای از سادگی است که با یک طراحی ارگونومیک حاصل می شود. این ممکن است فشرده ترین نباشد ، اما بعداً به نوعی ، باریک ترین بانک قدرت است که تاکنون ساخته شده است. نشانگر LED بطور قطعی سطح درصد باتری و قابلیت استفاده آن را نشان می دهد. بهترین پاور بانک در کل بازار ، بسته عمر Oim Slim دارای یک بسته بندی Twill است که اجازه نمی دهد آن را از دست کاربر دور کند. پاوربانک سه پورت با آیفون X / 8 / 8Plus ، iPad / iPad Pro / iPad mini ، سامسونگ Galaxy S9 / Note 8 ، سری Xperia سونی ، Huawei Mate 10 / Mate 9 / P10 / P9 و بسیاری دستگاه های دیگر سازگار است. . باتری های Li-Polymer از نظر ایمنی آزمایش شده اند و تائید شده اند که مضر نیستند.
آنچه دوست داریم

    نشانگر LED میزان استفاده را نشان می دهد
    بسته بندی بیرونی Twill
    سازگار با بسیاری از دستگاه ها

حکم ما

قابلیت اطمینان این برند پاوربانک بالاست و ناامید کننده نیست. این یکی از بهترین شارژرهای تلفن سامسونگ موجود در بازار است که برای همه بررسی های ایمنی پیش رفته است.

 

 

JOYROOM D-M196 Jane Series 10000mAh Power Power Bank با نمایشگر دیجیتالی برای iPhone iPad سامسونگ ، و غیره
نام تجاری Joyroom
نوع سلول Li-یون
رنگ سیاه
جعبه رنگی بسته بندی خرده فروشی
کتابچه راهنمای کاربر (زبان) انگلیسی و چینی
وزن ناخالص 0.279kg
وزن حجم 0.166kg
طول 22.500 سانتی متر
عرض 11000cm
ارتفاع 3.000 سانتی متر
وزن 0.249kg
EAN 6956116779344
بسته بندی خرده فروشی بله
توضیحات محصول
بانک قدرت خارجی JOYROOM D-M196 Jane 10000mAh با نمایشگر قدرت دیجیتال برای iPhone iPad سامسونگ ، و غیره - سیاه

    صفحه نمایش دیجیتال قدرت هوشمند ، به شما اجازه می دهد وضعیت قدرت را به موقع بدانید

    2.1A فن آوری شارژ سریع ، سرعت شارژ را بهبود بخشد

    باتری سوپر پلیمر پذیرفته شده ، محفظه پلاستیکی ، شارژ ایمنی

    اندازه کوچک ، ظرفیت بزرگ ، حمل آسان

    مقاوم در برابر سایش و ضد حریق با مواد ABS

    طراحی ظاهری راحت و خمیده دو طرفه ، هر دو طراحی بافت لانه زنبوری

    ورودی و خروجی کارآمد ، سرعت شارژ سریع

مشخصات:

    مدل: D-M196

    ظرفیت مشخص شده: 10000mAh (ظرفیت واقعی: 6000mAh)

    مواد: بافت ABS +

    ورودی: 5V / 2A

    خروجی: 5V / 2.1A

    اندازه: 63.5 x 98.5 x 22mm

سازگار با:

    iPod iPhone iPod

    تلفن های هوشمند و تبلت های سامسونگ LG HTC Huawei و غیره

بسته شامل:

    1 x JOYROOM D-M196 Jane سری 10000mAh بانک قدرت خارجی با نمایشگر دیجیتال
    کتابچه راهنمای کاربر 1 x (انگلیسی و چینی)
    فقط لوازم جانبی ، تلفن گنجانده نشده است

 


 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 134
  • بازدید سال : 997
  • بازدید کلی : 3,990