loading...
بررسی تخصصی پاوربانک جویروم
joyroom بازدید : 38 چهارشنبه 01 آبان 1398 نظرات (0)
 

نقد و بررسی: JOYROOM JR-T04s Bluetooth 5.0 TWS گوش دو طرفه بی سیم
امروزه یکی از گرایش های مورد علاقه من در فن آوری ، گوش های هدفون بی سیم است که نیاز به هر نوع سیم را کاملاً از بین می برد. گوشواره های بی سیم امروزه بیش از یک گزینه به یک ضرورت تبدیل شده اند ، این به این دلیل است که امروزه بیشتر تلفن های هوشمند پرچمدار در حال کشتن جک هدفون هستند. از زمان انتشار اپل AirPods اپل ، دیگر تولید کنندگان گوشی های هوشمند به آرامی از این جزء فاصله می گیرند.
بیرون از جعبه ، گوشهای JOYROOM JR-T04S TWS اولین جلوه عالی را ایجاد می کند. آنها با یک باتری 500 میلی آمپر ساعتی با یک باتری 500 میلی آمپر ساعتی ، براق و براق براق را در خود جای داده اند که می تواند بیش از 11 بار هدفون را شارژ کند ، کابل شارژ میکرو USB و کتابچه راهنمای کاربر.
طراحی و کیفیت ساخت

از نظر به نظر می رسد ، واکنش اولیه اکثر مردم به مورد شارژ گوشواره JOYROOM JR-T04S کمی با Apple AirPods یکسان است اما اگر از نزدیک به آن نگاه کنید ، JOYROOM کمی بزرگتر از دومی است ، هرچند که هر دو ماده یکسان پلی کربنات دارند . در قسمت جلویی ، لوگوی مارک تجاری را مشاهده خواهید کرد در حالی که در قسمت پشتی جزئیات جزئیات باتری آن با 500mAh برای کیس و 45mAh برای هر گوشواره را مشاهده خواهید کرد. اگر ریاضی را انجام دهید ، می توانید تا 11 بار گوش های گوش را شارژ کنید. در زیر مورد ، پورت شارژ میکرو USB و نشانگر چراغ LED باتری را مشاهده خواهید کرد.
گوشواره گوش و گوش چپ و راست دارای دکمه جفت شدن با یک نشانگر LED است. باز هم ، این طراحی مرا به یاد Apple Airpods با بدنه بلند برای میکروفون می اندازد. بلندگو و کیفیت صدا JOYROOM JR-T04S می تواند تجربه صوتی شگفت انگیزی را به خصوص به دلیل قیمت آن به شما ارائه دهد. گوشهای گوش با اکثر گوشواره های سیمی HIFI در سطح ورودی مطابقت دارند. همانطور که همه ما می دانیم ، هدفونهای سیمی معمولاً از تلفنهای بی سیم بهتر هستند زیرا اتصالات سیمی نسبت به انتقال صوتی بی سیم صدای کمتری دارند. یکی دیگر از عواملی که به نظر می رسد بسیار خوب است ، استفاده از یک درایور بزرگ پویا 13 میلی متر است که بزرگتر از اکثر درایورهای 10 میلی متری است که در مانیتورهای گوش یافت می شوند. در حالی که ممکن است برخی از هدفونهای بی سیم با قیمتی مشابه ، دارای پاسخ باس بزرگتری باشند ، اما به همان اندازه تمیز نیستند ، و کیفیت صدا آنقدر هم غافل نیست.

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی: JOYROOM JR-T04s Bluetooth 5.0 TWS گوش دو طرفه بی سیم | آیکن MNL
در کل ، JOYROOM JR-T04S یکی از بهترین گوشواره های صدا در بازار به دلیل قیمت آن است. حتی می تواند در مقابل برخی از گوش های گران قیمت TWS از نظر کیفیت صوتی نیز بالا برود. امکانات JOYROOM JR-T04S بسیار آسان است ، و جفت شدن دستگاه بسیار آسان و سریع است. تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که گوشهای گوش را از کیس جدا کرده و سپس از طریق بلوتوث وصل کنید. یک ویژگی من در مورد این دستگاه دوست دارم این است که حتی اگر از قطعه دیگر استفاده نکنید می توانید از آن استفاده کنید. از آنجا که هر قطعه می تواند به عنوان جوانه اصلی شما کار کند. این کار در شرایطی که کار می کنید کامل است و هنوز هم باید از محیط اطراف خود آگاه باشید. فقط منتظر بمانید تا چراغ LED سفید و نارنجی چشمک بزند. پس از جفت شدن با دستگاه ، اتصال دوباره آن کار بی دردسر است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که آن را از داخل پرونده جدا کنید و به طور خودکار به دستگاه زوج شما متصل خواهد شد. همچنین دارای استاندارد جدید بلوتوث 5.0 با تأخیر و ثبات مناسب است. تاخیر صوتی حتی اگر کمی از دستگاه منبع من فاصله داشته باشد به ندرت اتفاق می افتد. اگر از منبع زیر 10 فوت فاصله داشته باشید ، می تواند از دیوارها نیز عبور کند. کارکردهای یک دکمه شامل موارد زیر است: برای استفاده از دستیاران صوتی مانند سیری و گوگل ، فشار طولانی L / R برای امتناع از تماس ، فشار طولانی L / R ، فشار کوتاه L / R برای پاسخ یا قطع تماس ، مطبوعات کوتاه L / R برای پخش و مکث موسیقی ، فشار طولانی L برای آهنگ قبلی و فشار طولانی R برای آهنگ بعدی. متأسفانه ، سنسوری برای متوقف کردن صدا در هنگام خارج کردن هدفون از گوش های خود ندارید. کنترل صدا روی هدفون نیز وجود ندارد.

 

عمر باتری JOYROOM JR-T04S دارای باتری های LiPol 45mAh در هر قطعه است در حالی که این مورد 500mAh است. درست به قول خود ، هدفون گوش در هر بار ممکن است تا 3 ساعت دوام آورد. مدت زمان شارژ در هر هدفون 2 ساعت است در حالی که می توان با استفاده از یک شارژر 5V / 1A به مدت 3.5 ساعت شارژ کرد. PROS design طراحی سبک یک اندازه متناسب با همه آنها ✅ نزدیک به اتصال بدون تاخیر speed سرعت اتصال سریع ✅ کیفیت عالی صدا برای قیمت های آن CONS من قادر به یافتن رتبه IP برای مقاومت در برابر آب نیستم char شارژ کند برای هر دو مورد و earbuds ❎ هیچ سنسوری برای متوقف کردن صدا در هنگام برداشتن هدف از گوش دادن به حکم شما امروز نمی توانید یک هدفون بی سیم واقعاً بی سیم در بازار پیدا کنید که به اندازه این قیمت مقرون به صرفه باشد. خوب ، دیجیتال واکر توانست چیزی خوب و مقرون به صرفه را به عنوان JOYROOM JR-T04S منتشر کند. JOYROOM JR-T04S مشخصات درایور: پاسخ فرکانس دینامیکی 13 میلی متر: 20Hz تا 20KHz امپدانس: 32 اهم SNR: 95dB ist تحریف 3DB: <5٪ @ 1KHz ، 1mW میکروفن موج سینوسی: بلوتوث دو میکروفون: 5.0 باتری: 500mAh (مورد) ، 45mAh LiPol (در هر گوشواره) ابعاد: 46.4 x 18.5 x 19.5 میلی متر وزن: 65 گرم قیمت و در دسترس بودن گوشواره های بودجه JOYROOM JR-T04S TWS Bluetooth 5.0 در حال حاضر در فیلیپین در OMG Feel Good Gadgets Store و Digital Walker فقط با PHP موجود است. 1390

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 143
  • بازدید سال : 1,006
  • بازدید کلی : 3,999